Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Fredag for under en uke siden var bilen min hvit med svarte fangere. Det har skjedd litt siden sist ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Er den ikke fortsatt hvit? eller er jeg veldig fargeblind... Kanskje den er gul? eller er det bare lyset som gjør det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Asim Er den ikke fortsatt hvit? eller er jeg veldig fargeblind... Kanskje den er gul? eller er det bare lyset som gjør det? :) Veldig spesielt lys på det bildet. Bilen er knallgul! :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 personlig synes jeg den ble enda råere i gul, skulle ikke ha hatt taxi skilt på take da?:D (yellow cab).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by taxidriver personlig synes jeg den ble enda råere i gul, skulle ikke ha hatt taxi skilt på take da?:D (yellow cab).. Tenkte tanken før vi la på dekor, men slo den heldigvis fort fra oss. Bilen er veldig inspirert av et par heftige biler fra japan. Har sett flere timer med DVD'er siste dagene for å se hvordan de gjør dette på andre siden av kloden. Fant ut at denne bilen kler å være litt glorete. Må bare få på noen feitere hjul nå... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 polerte felger kanskje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by taxidriver polerte felger kanskje??? De som sitter på nå er egentlig polerte, bare jævlig møkkete :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det ble skikkelig tøft thumpsup Få se et bilde med reine felger da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 heftig dekaler og lakk FSR skal du ta inn medlemmer i drifte teamet ditt etterhvert eller? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Var det planen å ta inn medlemmer å kalle det Kamikaze drifters? burde vel kun bli japse biler da eller? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Gromt Fredrik! Da kan du vel kaste den feite hjelmen din da, trenger vel ikke den i Kamikazebransjen? :) Gleder meg til den 8. jeg nå. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hvis det blir en drifters-club så er jeg lett med. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Foreløpig består Kamikaze Drifters av Kenneth Moen og meg, og det blir ikke noen nye medlemmer før vi finner noen som er gode nok :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det blir gromt! Jeg så deg på Esso i dag.. ;) Prøvde å si hei man rakkk nå ikke før du tura avgårde :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by marius Det blir gromt! Jeg så deg på Esso i dag.. ;) Prøvde å si hei man rakkk nå ikke før du tura avgårde :D He he, ja, hadde litt dårlig tid. Unge Moen sto og ventet på Hvam... :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg