Gå til innhold

Smakebit fra Kamikaze Drifters

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

Det blir gromt! Jeg så deg på Esso i dag.. ;) Prøvde å si hei man rakkk nå ikke før du tura avgårde :D

Rettelse Marius :D. Asim, du og jeg så FSR idag ;). hehe.

Rå bil FSR! Ble litt paff når jeg så bilen. Trodde det var noe annet enn det, det så ut som det var. Men når Asim eller marius sa at det var en AE86 så ble jeg virkelig glad. Lekker bil og fint look du har på den nå ;).

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

Rettelse Marius :D. Asim, du og jeg så FSR idag ;). hehe.

Rå bil FSR! Ble litt paff når jeg så bilen. Trodde det var noe annet enn det, det så ut som det var. Men når Asim eller marius sa at det var en AE86 så ble jeg virkelig glad. Lekker bil og fint look du har på den nå ;).

Takk takk :D

Ble litt nysgjerrig på hva du trodde det var jeg nå... ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Takk takk :D

Ble litt nysgjerrig på hva du trodde det var jeg nå... ;) [/quote

Trodde det var en sportsbil seffølgelig :rolleyes: :D. neida, men jeg lurte innmari på hva det var. kjørte forbi bensin-stasjonen. også sa jeg til Asim og Marius at jeg så en bil som var gul, svart og med sølvfarget dekal på siden. Så sa en av dem at det kunne være deg. Også kjørte vi inn for å se. også var det en AE 86. En fin AE 86. Å det var deg :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg er mek lærling for toyota øst på oppsal og i teori klassen min så hadde vi en lærling fra hvam bil, hva som skjedde med han skal ikke nevnes men, men. Gleder meg til å se dere i aksjon

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

øøøhh...er dette en spesiell og dyr bil her til lands?har sånn jeg..3stk faktisk..men litt kjipt de står i Pakistan....

Ikke så dyr, men litt spesiell ettersom de aldri ble importert til Norge. Kryr av de Danmark og Finland da. Og sikkert også i en rekke andre land.

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider