Jonte Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by FSR Foreløpig består Kamikaze Drifters av Kenneth Moen og meg, og det blir ikke noen nye medlemmer før vi finner noen som er gode nok :D Opptaksprøve? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 må lakke om hjelmen din fredrik, den matcher ikke mer..... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by marius Det blir gromt! Jeg så deg på Esso i dag.. ;) Prøvde å si hei man rakkk nå ikke før du tura avgårde :D Rettelse Marius :D. Asim, du og jeg så FSR idag ;). hehe. Rå bil FSR! Ble litt paff når jeg så bilen. Trodde det var noe annet enn det, det så ut som det var. Men når Asim eller marius sa at det var en AE86 så ble jeg virkelig glad. Lekker bil og fint look du har på den nå ;). Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by as_no Rettelse Marius :D. Asim, du og jeg så FSR idag ;). hehe. Rå bil FSR! Ble litt paff når jeg så bilen. Trodde det var noe annet enn det, det så ut som det var. Men når Asim eller marius sa at det var en AE86 så ble jeg virkelig glad. Lekker bil og fint look du har på den nå ;). Takk takk :D Ble litt nysgjerrig på hva du trodde det var jeg nå... ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by FSR Takk takk :D Ble litt nysgjerrig på hva du trodde det var jeg nå... ;) [/quote Trodde det var en sportsbil seffølgelig :rolleyes: :D. neida, men jeg lurte innmari på hva det var. kjørte forbi bensin-stasjonen. også sa jeg til Asim og Marius at jeg så en bil som var gul, svart og med sølvfarget dekal på siden. Så sa en av dem at det kunne være deg. Også kjørte vi inn for å se. også var det en AE 86. En fin AE 86. Å det var deg :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianAE86 Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Riktigt finhar bilen blivit Fredrik. GRATULERAR. jag då.. platsar jag i teamet ? :-) Vänligen/ ...............Kristian Siter http://www.driftsession.com/technique.htm - Toyota Corolla AE86 Levin - driftingmonter på Stockholms motorshow 12-14/3-2004 ------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 dere holder til ute i hvam? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by ecko dere holder til ute i hvam? Nei, men Kenneth låner et lakkverksted der til tider. Hvordan det? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Jeg er mek lærling for toyota øst på oppsal og i teori klassen min så hadde vi en lærling fra hvam bil, hva som skjedde med han skal ikke nevnes men, men. Gleder meg til å se dere i aksjon Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by ecko Jeg er mek lærling for toyota øst på oppsal og i teori klassen min så hadde vi en lærling fra hvam bil, hva som skjedde med han skal ikke nevnes men, men. Gleder meg til å se dere i aksjon Får håpe vi innfrir forventningene da :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 hehe. driver å prater på radio gjør dem også.. småkjendiser vettu :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Foreløpig består Kamikaze Drifters av Kenneth Moen og meg, og det blir ikke noen nye medlemmer før vi finner noen som er gode nok Det var jo også en måte å si det på:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Sto nevnt i Vi Menn bil oxo... :rolleyes: Rart med det. He,he. Bra med PR! :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 øøøhh...er dette en spesiell og dyr bil her til lands?har sånn jeg..3stk faktisk..men litt kjipt de står i Pakistan.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by wicky124 øøøhh...er dette en spesiell og dyr bil her til lands?har sånn jeg..3stk faktisk..men litt kjipt de står i Pakistan.... Ikke så dyr, men litt spesiell ettersom de aldri ble importert til Norge. Kryr av de Danmark og Finland da. Og sikkert også i en rekke andre land. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg