Gå til innhold

opel omega 2.0i club stv 1993mod

Ranger emnet

Subzero

Anbefalte innlegg

lurer på om jeg skal kjøpe over nevnte bil? den har gått 160000km en eier siden den var ny (eldre kar) den har vært på service hver 15tusen km siden den var ny og frem til nå og han har bytta olje på den hver 5 tusen km! den er tectyl behandlet i dører, skjerbuer og under så den finnes ikke rust på den, ikke slitt inni i det hele tatt og er 98% strøken i lakken! jeg kan få denne for 39 tusen ferdig omregga. høres detta bra ut til den prisen? er foresten helt nye vinter dekk og sommer dekk på alu felger!

takk for all hjelp

MHV

Robert

Robert (BMW 520i E34)1988

(OPEL omega 2.0i stv)1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et godt kjøp der gitt.

Sleng ut noen bilder av gliset her.

Av styling er det ikke mye å velge i desverre, men det er noen linker i denne tråden:

http://www.bilforumet.no/omega/174171-opel-omega-a-styling.html

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er CE-lampa (Check Engine). Det betyr at en eller annen sensor er ødelagt og at bilen ikke har det så godt. Du kan lese ut feilkoder med en binders el.l. for å se hva det er.

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm

Avhengig av hvilken sensor det er så kan det være mer eller mindre farlig. Motoren går i hvert fall ikke ideelt.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er CE-lampa (Check Engine). Det betyr at en eller annen sensor er ødelagt og at bilen ikke har det så godt. Du kan lese ut feilkoder med en binders el.l. for å se hva det er.

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm

Avhengig av hvilken sensor det er så kan det være mer eller mindre farlig. Motoren går i hvert fall ikke ideelt.

jeg fant ut at lendningen til tomgangs regulatoren hadde falt av så jeg satt på den og da slukket lampa igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes som du hadde funnet den fin bil. realcar selger lotus styling til den men hore ræva passform, de kan kjøsse meg i ræva, betalte 5k for frontfanger og måtte jo faen meg bygge fanger selv, etter 8% riktig passform fra realcar,!

ja bilen var kjempe fin!! hehe orker ikke noe sånn hore ræva passform, skulle helst ha passa nesten rett på! har nok anett hore ræva og drive med (ler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du 10 tusen igjen, men du kan bare kjøre til den ryker, ikke noe farlig på disse motorene,

Ikke noe går i stykker, og bytt den selv, veldig enkelt,

Skal byttes på 60 000 eller 5 år.

For slenge opp litt bilder av bilen da :) stv ruler hahah alacocaina nei faen jeg har automat i min ehehe:knock:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du 10 tusen igjen, men du kan bare kjøre til den ryker, ikke noe farlig på disse motorene,

Ikke noe går i stykker, og bytt den selv, veldig enkelt,

Skal byttes på 60 000 eller 5 år.

For slenge opp litt bilder av bilen da :) stv ruler hahah alacocaina nei faen jeg har automat i min ehehe:knock:

jepp bilder komer skal bare sette på hvite blinkere først=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider