xZoPpY Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hei Skulle hatt et produkt som kan fornye det svarte interiøret i bmwn min. Tenker da på dashbord og sidedører. Prøvde Turtlewax vinyl glans, men den var ikke akkurat noe særlig.. Er den de har for bmw på koed.dk å anbefale eller noe annet som er veldig bra, som får det til å se nytt ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Prøv Meguiars` NXT Cockpit Shine. Fikk et meget bra resultat selv, så den er absolutt til å anbefale :) Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 brukte Autoglym vinyl fornyer el no engang i min bmw.. blei bra det, også mg wipes føre.. btw: dette for et tidspunkt å være oppe på ognaulf? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Prøv Meguiars` NXT Cockpit Shine. Fikk et meget bra resultat selv, så den er absolutt til å anbefale :) Thank you :) Hvor får jeg kjøpe dette? Bilextra kanskje? Hører mange snakker om Meguiars, er det et veldig dyrt produkt iforhold til andre konkurrenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bilxtra Åsane, Vestkanten og Lagunen pluss Vest Bilutstyr på Kokstad selger Meguiars i Bergen. Er litt dyrere enn skilpadde produkter men det er absolutt verdt pengene å kjøpe Meguiars istedenfor Turtle,Autoglym osv. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bilxtra Åsane, Vestkanten og Lagunen pluss Vest Bilutstyr på Kokstad selger Meguiars i Bergen. Er litt dyrere enn skilpadde produkter men det er absolutt verdt pengene å kjøpe Meguiars istedenfor Turtle,Autoglym osv. Høres flott ut :) Vet du om de har den som blir nevnt her Meguiars` NXT Cockpit Shine ? Jeg så i de norske nettbutikkene for Meguiars, men jeg fant ikke denne der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 brukte Autoglym vinyl fornyer el no engang i min bmw.. blei bra det, også mg wipes føre.. btw: dette for et tidspunkt å være oppe på ognaulf? :) Hehe, ja du kan så si.. :P Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Høres flott ut :) Vet du om de har den som blir nevnt her Meguiars` NXT Cockpit Shine ? Jeg så i de norske nettbutikkene for Meguiars, men jeg fant ikke denne der? Nei vet ikke hva de forskjellige har på lager, men det er vel bare å ringe de og høre. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Nei vet ikke hva de forskjellige har på lager, men det er vel bare å ringe de og høre. Oki, jeg leste at Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine er det samme som Tech Protect.. håper det stemmer da?, for da har ihvertfall norsk nettbutikk denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Det skal være samme produkt mener jeg. Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Oki, jeg leste at Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine er det samme som Tech Protect.. håper det stemmer da?, for da har ihvertfall norsk nettbutikk denne.. Da har de på lager hos Vest Bilutstyr Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg bruker tech-protect på dash osv. Veldig fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 har du bmw syns jeg du bør holde deg til bmw ;) bruker bmw cockpit spray selv Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 har du bmw syns jeg du bør holde deg til bmw ;) bruker bmw cockpit spray selv Tja, kan jo alltids dra til bmw og få kjøpe den da.. spørsmålet er hva som er best :P Hvordan syntes du bmw sprayen fungerer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Meguiars MG# 40 fungerer bedre enn NXT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg