Gå til innhold

fylle kjøring.

Ranger emnet


sierra-power

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

har ikke gidda å lese gjennom alt men drok du han opp?

Husk du har plikt til å hjelpe!!

 

 

 

 

så kjørte jeg derifra så kom jeg omtrent 3 min utafor sentrum. da hadde han bestemt seg for å kjøre hjem da. glupt? NEI. han stod jaggu godt planta nede i grøfta.

 

usj. at folk ikke lærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en kveld for et års tid siden som jeg var rimelig beduget. Møtte på en bekjent, og han sa at han ikke hadde drekt!

 

Kjørte hjemover, så fant jeg fort ut at han var rimelig full! Skulle brekke, kræsja i en stolpe, kjørte videre på motorveien... der han prøvde å få fotoboksene til å knipse! Smalt vell i en kant seinere, hvor han pungterte!

 

Livredd den turen der... Skal aldri/har aldri fyllekjørt, å ikke søren om jeg sitter på med noe igjen! Døden nær der...

 

Han mistet vell lappen noen uker etterpå tror jeg=P

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med fyllekjøring er at det går som regel bra hver gang...og like forbanna morsomt er det også hver gang! så gjør man det 1 gang gjør man det som regel mange ganger...fordi det er så jævla gøy! sånn er det bare...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns straffen for fyllekjøring burde vært strengere, kanskje sånn som nå for første gang.. men andre gang burde det vært mye strengere!

 

Førrbaska tåkeprat, det e så masse råkjørera me styla bimmera i trafikken i dag at mann næsten må drekke sæ t mot for å tørre å våge sæ ut på veien drunk.gif

Volvo BM 430- 76 mod

Volvo 242 Deluxe 78 mod

Zetor 92 L 84 mod

Fordson Major 66 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førrbaska tåkeprat, det e så masse råkjørera me styla bimmera i trafikken i dag at mann næsten må drekke sæ t mot for å tørre å våge sæ ut på veien drunk.gif

 

 

enig.

 

Når jeg kjører på langtur så pleier jeg ofte å bli litt søvnig.

Det hjelper ikke å sove. Sover i 15min, kjører en halv time så blir jeg like søvnig.

 

Det eneste som hjelper for meg er å begynne å drikke mens jeg kjører......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns straffen for fyllekjøring burde vært strengere, kanskje sånn som nå for første gang.. men andre gang burde det vært mye strengere!

 

Syns straffen for fyllekjøring er hard nok jeg da, om man blir stoppet med promille 2 ganger i løpet av 5(?)år, så mister man lappen på livstid, altså 21 år..

Det er passende for dem som driver med å sette andres liv i fare ved å kjøre med promille, uansett om den er 0,1 eller 3...

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget jeg skrev, skrev jeg ikker

Altså det jeg mener er det at det er teit å sitte på ett forum å skrive hvor rare og dumme de som fyllekjører er.. Trur ingen av de som kommer til å kjøre i fylla senere, kommer til å tenke på denne tråden og legge fra seg nøkkelen og heller tar bussen..

 

Piiis:)

 

Egentlig er det ikke så teit. Formålet med denne tråden er kanskje ikke å få alle fyllekjører til å legge fra seg nøklene, men å endre holdninger til folk.

Hva om alle satt og klagde på nettet om fyllekjører? Tror det hadde endret en del meninger og holdninger om slikt, og dermed resultert i færre fyllekjører.

 

Men, fyllekjøring er noe dritt. Fare for alt og alle, samt lager dårlig rykte for bilister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns straffen for fyllekjøring er hard nok jeg da, om man blir stoppet med promille 2 ganger i løpet av 5(?)år, så mister man lappen på livstid, altså 21 år..

Det er passende for dem som driver med å sette andres liv i fare ved å kjøre med promille, uansett om den er 0,1 eller 3...

 

Livstidsbegrepet er i denne sammenheng noe helt annen enn når man snakker om fengsel på livstid. Livstid er i denne sammenheng i utgangspunktet faktisk livsvarig, men det går likevel an å søke om å få den tilbake, blant annet etter for eksempel ha gjennomgått behandlingsprogram og vist evne til avhold.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns straffen for fyllekjøring er hard nok jeg da, om man blir stoppet med promille 2 ganger i løpet av 5(?)år, så mister man lappen på livstid, altså 21 år..

Det er passende for dem som driver med å sette andres liv i fare ved å kjøre med promille, uansett om den er 0,1 eller 3...

 

 

0.1 eller 0.3?? man mister da ikke lappen da gjør man det a?

er ihvertfall ikke nostress å kjøre med det...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår