wunder bjørn Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 jeg tok en som fyllekjørte en gang jeg.han var 3mm fra og kjøre meg i tryne. hadde blitt stygg front mot front ulykke det siden jeg kom i 100 og han i sikkert 130 mins. snudde og fikk tatt han igjenn (måtte kjøre fort da) da han kjørte ut parkete jeg bak han så han ikke kom opp på veien igjenn. gikk bort og tok bil nøklene han og ringte politiet hadde lyst til og banke han men da hadde jo njeg også blitt straffa. angrer litt på at jeg ikke gjorde det. han mista lappen og fikk en god bot. gjør det gjerne igjenn.:deng :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 jaja, sån kan det gå.... ikkje eg som kjørte... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Men har man plikt i å ringe politiet hvis man møter på en bil som man TROR blir kjørt av en full person? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 da han kjørte ut parkete jeg bak han så han ikke kom opp på veien igjenn. gikk bort og tok bil nøklene han og ringte politiet-snip- angrer litt på at jeg ikke gjorde det. han mista lappen og fikk en god bot. gjør det gjerne igjenn.:deng :deng :thumb Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg