opasb Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hei, noen som har prøvd dette ? http://basstrykk.no/ds_product_info.php?cPath=26_77&products_id=237 Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hei, noen som har prøvd dette ? http://basstrykk.no/ds_product_info.php?cPath=26_77&products_id=237 Jepp- har den over hele panseret mitt:D Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jepp- har den over hele panseret mitt:D har du bilde? :D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 har du bilde? :D jaja- sjekk http://www.garaget.org/?car=56726 Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Fett! Har pigmentene en farge? Eller kan jeg legge et lag over hele bilen så den er rød om dagen og selvlysende om natta feks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 det var rått:D skulle dekket hele biln med slikt :D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Er vel med i 2fast2f.... også du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 fy faen. dette blir bestilt i dag:D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fett! Har pigmentene en farge? Eller kan jeg legge et lag over hele bilen så den er rød om dagen og selvlysende om natta feks? Denne lakken er nesten som støv- så å si farge fritt- fåes ikke i sterk farge, men blandes i klarlakk og sprøytes over en hvit base:D Kjøpte min foresten fra http://www.houseofkolor.no Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 det var rått:D skulle dekket hele biln med slikt :D Grelt slitsomt å lakke over store flater, for du ser ikke om du har gjort d rett før du slår av lyset!! Sjekk her, så ser du hvordan jeg gjorde det http://www.airbrushforum.no/abf/index.php?topic=681.0 Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Denne lakken er nesten som støv- så å si farge fritt- fåes ikke i sterk farge, men blandes i klarlakk og sprøytes over en hvit base:D Kjøpte min foresten fra http://www.houseofkolor.no jeg har jo f.eks en blå bil. Hva skjer vis jeg legger klarlakk med dette rett over den blåe bil lakken? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg har jo f.eks en blå bil. Hva skjer vis jeg legger klarlakk med dette rett over den blåe bil lakken? Du vil ikke få denne effekten i det hele tatt!! Anbefales ikke!! Det vil bli flekkete og lite gloe- som om noen halv døde glødefluer har satt seg litt her og der.. Lov meg at du ikke gjør dette..?:coplight Denne lakken jeg har her, er faktisk kun brukt til små detaljer, skrift og fiskekroker!! Jeg fikk fortalt at jeg var den første kunden de hadde hatt som våget å ta den over et så stort felt- og at det er meget viktig at den har den hvite basen, for den gjør at gloen "lader" sg på dagtid..;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Du vil ikke få denne effekten i det hele tatt!! Anbefales ikke!! Det vil bli flekkete og lite gloe- som om noen halv døde glødefluer har satt seg litt her og der.. Lov meg at du ikke gjør dette..?:coplight Denne lakken jeg har her, er faktisk kun brukt til små detaljer, skrift og fiskekroker!! Jeg fikk fortalt at jeg var den første kunden de hadde hatt som våget å ta den over et så stort felt- og at det er meget viktig at den har den hvite basen, for den gjør at gloen "lader" sg på dagtid..;) ok. det var planen min og gjøre det, men ble avlyst nå :P skal heller vente litt da, så blir det hellakkering istede for... mulig det blir noe tøft etterhvert da. hadde vært tøft og skrevet BMW i bakruten med sånn da..:P? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du vil ikke få denne effekten i det hele tatt!! Anbefales ikke!! Det vil bli flekkete og lite gloe- som om noen halv døde glødefluer har satt seg litt her og der.. Lov meg at du ikke gjør dette..?:coplight Denne lakken jeg har her, er faktisk kun brukt til små detaljer, skrift og fiskekroker!! Jeg fikk fortalt at jeg var den første kunden de hadde hatt som våget å ta den over et så stort felt- og at det er meget viktig at den har den hvite basen, for den gjør at gloen "lader" sg på dagtid..;) Hmm...sendte mail til basstrykk og spurte om jeg måtte ha hvit base under osv, her er svaret: Vel,det står ikke noe om dette på vår hjemmeside,så du må ikke ta bruksanvisning fra andre produkter å blande med våre. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hmm...sendte mail til basstrykk og spurte om jeg måtte ha hvit base under osv, her er svaret:Vel,det står ikke noe om dette på vår hjemmeside,så du må ikke ta bruksanvisning fra andre produkter å blande med våre. Vell, jeg er ikke kjent med Basstrykk, men ville hvert forsiktig. Hva er dems bruksanvisning da? Skummelt når det står "det står ikke noe om dette på våre hjemmesider"- er de selv kjent med produktet de selger?...hmm....:watchout Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg