Gå til innhold

Selvlysende?

Ranger emnet

opasb

Anbefalte innlegg

Endelig til Norge!! Nå har vi fått Glow in the Dark lakk. Denne posen på 25 gram blandes i en liter klar base. Lakken skal legges over annen lakk, og et eller to strøk er nok. Vi vet enda ikke hvordan det norske politi reagerer på slik lakk, så alle som kjøper bruker denne lakken på eget ansvar. Vil heller ikke anbefale å lakkere noe av interiøret med denne lakken, da det kan bli veldig slitsomt på kvelden.

Sykt rått å ha som "effekt flames" på bilen. Synes kun når sola har gått ned. Denne lakken lades opp av sollys/dagslys og effekten kommer frem når det begynner å bli mørkt.

Enjoy!!

Dette er hva som stod på siden- husk at denne lakken er pulver, den løser seg ikke opp i klarlakken, så derfor må beholderen med klarlakk holdes konstant "eltende" ellers vil den ikke legges jevnt. Den er heller ikke lett å jobbe med, så man burde ha asistanse av en som vet å jobbe med slike produkter. Selv anbefaler jeg ikke å dekke hele bilen, men dette er jo opp til enhver å avgjøre. Lykke til!! :)

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. det var planen min og gjøre det, men ble avlyst nå :P

skal heller vente litt da, så blir det hellakkering istede for... mulig det blir noe tøft etterhvert da.

hadde vært tøft og skrevet BMW i bakruten med sånn da..:P?

Tøfft på detaljer!! det er kuuuult:thumb

Håper du får det til:)

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Denne glow lakken er heeeeeelt RÅ!!!!! Lilla og rosa er av letter pigment, og derfor MYE enklere å legge over hele bilen, men hvem vil vel ha en bil som lyser?? Altså hele bilen?? Hva er vitsen med det da?? Det er jo litt kult, må innrømme det da, men mye råere å ha detaljer som lyser opp=) Skal nå legge en pick up i dekke med glow fra effektlakk.no Prøvde rosa glow over sort base. Funket som bare juling det =D

This is the way bitches ride!

http://www.effektlakk.no

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten ting... Til dere som skal bruke dette produktet, så legg merke til at det står at pulveret skal blandes i KLAR BASE - ikke i klarlakk. Det er nokså vesentlig, da det er forskjel på base og klarlakk :) Bare så ikke noen går til innkjøp av klarlakk når dere egentlig skulle hatt klar base. ;)

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider