Pompiuses Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 I forbindelse med at jeg har tenkt lage en hjemmesnekra "diffusor" bak på bilen min, trenger jeg å få tak i en plastplate. Dvs. en ganske stor (2-3 m2) plastplate som er lett å forme og skjære (2-3mm tykk kanskje). Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt? Har hørt med både Torshov og Biltema, men de hadde ikke. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Prøv med en Gilde-kasse eller 9? Mjuk, fin plast:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Gilde-kasse ?? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 ?? sånn som butikker får pølser å sånn i,, ifra gilde. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tror det enklere å kjøpe vanlige plastikkplater. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hvorfor plast? Ei PUR-plate er skamdyr i forhold til f.eks. alu... 3m² utav ei Gildekasse...ja jøss... i 0.1mm tykkelse da tydeligvis... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hvorfor plast? Ei PUR-plate er skamdyr i forhold til f.eks. alu... Jeg tenkte plast er enklere å jobbe med enn alu. Det blir veldig mange bøyer og kanter. Det må også være lett nok til at selve bakfangeren kan holde litt av vekten, og plast vil jo bli en del lettere enn alu. Siden jeg vil ha bilen så stealth som mulig slipper jeg også å lakkere over noe hvis jeg bruker vanlig svart plast. Har fått tips om at glassmestre har plast i ymse former, så jeg får sjekke opp med nærmeste. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skal plasten bli stiv nok til å ha noen misjon blir den fort 1.5-2mm...en 1mm aluplate er ikke noe tyngre da. Men,hør med Plastkompaniet i Oslo eller Vink Plast AS i Fredrikstad (?). Astrup selger også plast i en haug typer... Husk at noen typer ikke kan limes whatsoever. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg