Gå til innhold

Spesiellt dB anlegg stjålet i Mandal!!!!

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

hei..

innstallerte brenn nytt anlegg i min mercedes på fredag!

Natt til i dag (søndag 7 oktober) ble det stjålet!

Anlegget består av :

2stk 12" X-zound xz12d4 (2 etasjes basser)

1stk X-zound viper x1 2000W digital monoblokk

1stk X-zound shark b767 1600W digital 4 kanaler

er ikke noen liknende anlegg rundt her i området for tiden , så burde ikke være vanskelig å kjenne igjen...

Bilde av subben og 4 kanaleren..

monoblokka tok jeg desverre ingen bilder av, og det er en helt ny modell så er ingen bilder på nett heller av den enda :(

21vink.jpg

208738z.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for jeg kom på når jeg så dette at jeg så en hvit mercedes med knust bakrute på boligfeltet på Mones

, men tenkte ikke noe over det da, dette var ca kl 18 på søndag.

Jeg er en sort Bmw e46 4dørs 328i, som bor i mandal sammen med min eier :D

Var med på og arrangere paintball-delen på festivalen på vigeland også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for jeg kom på når jeg så dette at jeg så en hvit mercedes med knust bakrute på boligfeltet på Mones

, men tenkte ikke noe over det da, dette var ca kl 18 på søndag.

Jeg er en sort Bmw e46 4dørs 328i, som bor i mandal sammen med min eier :D

Var med på og arrangere paintball-delen på festivalen på vigeland også :)

Aha :) heissan.

vinduet mitt har vært sånn en stund, så det er ikke den veien di har brutt seg inn, heldigvis, men det er egentlig merkelig , for på samme tidspunkt som anlegget bak i trunken ble stjålet så var det anlegg for en del verdi liggende inne i selve bilen også.

dette fikk heldigvis ligge i fred :)

di har brutt seg inn i trunken , er ikke mulig å komme seg inn dit igjennom kupeen i en mercedes vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk inn et lite tips fra en nabo om at det hadde vært en mistenksom bil rundt her i boligfeltet cirka klokken 00.30 natt til søndag..

dette var en mørk stasjonsvogn som bråkte litt. denne hadde stoppet like ved der bilen min står en liten stund.

er jo ikke dermed sagt at det er folk fra denne bilen som har gjort noe, men fikk inn tips om det. hvis noen vet noe mer kom med info :)

årh, hvorfor skal folk være så KLEPTO!?!?! :hmmmmmmmmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, merkeligt at de bare tok det i trunken da ja.

Skal holde øynene åpne etter en mørk bråkete stasjonsvogn i tilfelle.

Håper du får noe iallefall på forsikringa da?

Synes det er mye innnbrudd i biler i mandal, det burde vært gjort som de litt lengre nord, husker ikke hvor, men kjøre rundt i en styla bilstereobil i mandal, så sette den fra seg på en plass der den kan bli stjelt, tatt innbrudd i, å ligge på lur og vente på de og ferske de, også:

1. Banke dritten av de, eller

2. ringe politiet

3. begge deler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at du er den eneste i Norge som har di subene? har en kompis som har akkurat like:)

ok, nei kan jo ikke garrantere det da, for folk kan jo kjøpe med seg fra utlandet selv og slike ting, men han skal vist nok ha eneretten i norge på salg av dette merket i norge han jeg kjøpte det av.. og han har ikke solgt noen av disse bassene til noen andre...

er du sikker på at du er den eneste i Norge som har di subene? har en kompis som har akkurat like:)

det er selvfølgelig lov å spørre ;) men kan ikke svare deg på det.. det er "foretningsemmelighet" , hehe, jeg kjøper og selger litt på hobbybasis for han som importerer.. men alt som ble stjålet har en relativt høy total salgsverdi.. Kasse, diverse Kabler, ALT ble røsket ut av bilen :( (bortsett fra det som går frem til batteri og spiller da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, merkeligt at de bare tok det i trunken da ja.

Skal holde øynene åpne etter en mørk bråkete stasjonsvogn i tilfelle.

Håper du får noe iallefall på forsikringa da?

Synes det er mye innnbrudd i biler i mandal, det burde vært gjort som de litt lengre nord, husker ikke hvor, men kjøre rundt i en styla bilstereobil i mandal, så sette den fra seg på en plass der den kan bli stjelt, tatt innbrudd i, å ligge på lur og vente på de og ferske de, også:

1. Banke dritten av de, eller

2. ringe politiet

3. begge deler :D

HÅPER forsikringa dekker noe av det ihvertfall..

du , det prøver vi , med din bil? :hello: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider