Turbo_Olga Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Vil melde meg inn i denna klubben jeg :D :hailvw Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Klubb? VACN du mener da ;) Her (på bilforumet) er alle med oppdragelse velkomne (tror jeg), gratis er det også :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Her er alle uten oppdragelse velkommen og Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Mente nå Golf II gruppa ;) Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 sleng ut bilder av din kjære golf da vell:D Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har bare bilde fra før den ble kjøpt... Har fått ny grill og hjulkapsler siden da... Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hejsann Hoppsann!!! WELLCOME TO THA CREW! VW =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hejsann Hoppsann!!!WELLCOME TO THA CREW! VW =) TY TY :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 har du noen planer for kjerren da ? =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har litt planer ja :D Har litt rust som må tas... Lyst på litt bedre anlegg :D Så har jeg lyst å lakkere den... Men om det blir noe, det vet jeg ikke... Så trenger jeg å skifte ut litt ting og tang rundt forbi *må se ann pris og om de har delene* Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 til golf 2 er det ikke noe mangel på deler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 til golf 2 er det ikke noe mangel på deler ;) Det var jo godt å høre :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 vælkømmin til forumet håper du får en bra opplevelse her :) Mange nettsteder hvor du kan finne deler og du kan jo søke litt på http://www.ebay.de oxo der er det utrolig mange kule ting Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Golf 2 er vel en av de bilene som det er lettest å finne deler til så er ikke nødvendig å ønske deg lykke til i jakten engang.. ;) Lakkering blir fort veldig dyrt om du vil det skikkelig.. Bare så du vet det om du ikke vet det fra før.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Golf 2 er vel en av de bilene som det er lettest å finne deler til så er ikke nødvendig å ønske deg lykke til i jakten engang.. ;)Lakkering blir fort veldig dyrt om du vil det skikkelig.. Bare så du vet det om du ikke vet det fra før.. :) Lakkering blir det ikke noe av med det første hvertfall :) For det er ikke en billig affere ;) Skal i første omgang bytte ut litt og style litt opp :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg