Gå til innhold

Min Audi A6 '95 - 2.6

Ranger emnet

Georgen

Anbefalte innlegg

Her en noen bilder av bilen min som jeg tok ikveld etter vask. :)

Lettere touchup er lagt på for å fremme litt stemning.

Gjort med bilden så langt:

Vaska grundig her og der, bytta luftfilter, oljefilter og olje, fylt på kjøleveske og spylerveske, tatt rust litt rundt omkring, ny venstreframskjerm, lakkert høyrebakdør, framskjerm, venstreframdør etter rustfjærning, bytta gummilister på førersiden da de gamle var sprøe, bytta innstegslista på venstresiden da denne var sprek og knekt flere steder, fiksa bakrutevisker, bytta alle viskerbladene, montert ny eksosklemme da den gamle var rusta ihjel, satt inn ny headunit ( Pioneer-DEH-P40MP ) Tatt EU-Kontroll ( 0 Feil, 0.04 i avgasser ).

Utstyr:

4-trins automat, 4x El. Vindu, Takluke, Rollo, Motorvarmer, Setevarmer, Avtagbarthengerfeste, Defa alarm, og noe annet stesj.

Fargen er LZ9U, Vulcanschwartz.

Planer:

- Senk, demper og fjær 40mm

- Felger 18\19" på sommer, kommer vel til våren.

- Lett soting av ruter rundbaut minus frontrute.

- Litt annlegg.

- Mulighet for tåkelys nede i fremfanger.

CIMG1486_copy.jpg

CIMG1490_copy.jpg

CIMG1500_copy.jpg

CIMG1502_copy.jpg

CIMG1506_copy.jpg

CIMG1507_copy.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fin ut den A6`n din Hans Georg, je trurn hadde blitt grom med litt senk, større felger og tåkelys i frontfanger jeg også gitt ;)

Bra det er automat i`n da, for disse bila kler å ha automat :)

Trur du BLIR sittendes i denni her dom første uka etter du får lappen je ;)

Må få sitte på en tur da? ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fin ut den A6`n din Hans Georg, je trurn hadde blitt grom med litt senk, større felger og tåkelys i frontfanger jeg også gitt ;)

Bra det er automat i`n da, for disse bila kler å ha automat :)

Trur du BLIR sittendes i denni her dom første uka etter du får lappen je ;)

Må få sitte på en tur da? ;)

Takker Christian! ;) Selvsagt vanker det prøvetur! :D Har muligens fått tak på et sett fine 16" med nesten nye vintersluser nå, så er mulig det blir en liten oppdatering på den fronten om ikke lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Christian! ;) Selvsagt vanker det prøvetur! :D Har muligens fått tak på et sett fine 16" med nesten nye vintersluser nå, så er mulig det blir en liten oppdatering på den fronten om ikke lenge! ;)

Høres bra ut, regner med at jeg hører noen knurr ta V6`n da, hvis det finnes mulighet for det? :D :D

Vintersluser? Piggfritt da eller? ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Slike griller finnes ikke originalt til A6, da alle bilene med tåkelys hadde de integrert i hovedlyktene. Kan hende det finnes noe uoriginalt som er sånn, men ingenting annet.. :)

Piggdekk? Fysjda, det måtte jeg leve med et halvt år og lovte meg selv å ALDRI ha piggdekk igjen.. ;)

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...