cq85 Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Heisann Et par spm.. Er det et teknisk data på subwoofere som forteller hvor mange liter luft det fortrenger? Jeg har forsterkere og fordelingsblokker montert på ei plate i bagasjerommet. Denne pleier jeg å ta ut når jeg har behov for litt bagasjeplass. MEN, det er ganske tungvint å koble fra alle ledningene hver gang jeg skal ha ut plata. (Må skru med umbraco) Finnes det noe hurtigkobling av noe slag som kan brukes til dette? Ser da for meg en plugg på ledningene i bilen, og en slags terminal på plata.. Noen ideer?? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah right Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hei der! Det fines løsninger på de problemene dine. Det finnes lingnende produkter til ? og - kabel som Speakon som brukes på høyttalerkabelen. Sound Pressure Distribution AS i Lillestrøm kan sikkert hjelpe deg med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Takker Har du noe tlf til de, evt webside? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 http://www.soundpressure.no Enten så kan du ringe med på 95860503 viss ikke jeg kan ta den så ringer du 95134716 masse lurt du kan gjøre. speakon bruker du på høytaler ledningene også lager du en power switch på plussen Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg