Slippern Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skal kjøpe meg en billig billig kadett c. har funne en som jeg kjøper nå til helga. står en volvo motor i den nå og en ascona b bak aksel og den er ikke godkjent med volvo motoren, så da setter jeg inn en orginal motor. Er det mye stress og sette den orginale motoren på en ascona b bak aksel Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 går ut i fra at girkassen er byttet også? må bare få tilpasset mellomaksel da. er ikke sikker på om original mellomaksling er lik på kadett c og ascona b. hvis de ikke er like, så blir det klipp og lim slik at endene passer girkasse og bakaksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 okey, skal se om jeg får tak i orginale deler :P skal senere ha inn en c20ne motor. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 eneste som er forskjell på en kadett c mellomaksling og ascona b sitt utak på bakaksling er koblinga..det passa ikke over fra kadett c 1200 men fra kadett c 1600 si kobbling... hva vell sikkert min bil du skulle kjøp.men som nå er solgt Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg