blikseth Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 noen som har tekt seg en tur til Hamar til helga her ell?? Tenkte jeg skulle ta meg en tur å bruke opp de siste restene av redskapen før vintern kommer Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skal kjøre med enten Corolla eller Saab. Har prøvd banen en gang tidligere, men det endte med taking. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Å det ser man på bildet ditt Jan. Jeg skulle egentlig til Lillehammer, men trekker meg fra den å kommer til Hamar. Endten med eller uten bil. Får jeg sveisa drivakselen og får den til å gå litt mer reint blir det kjøring. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Å det ser man på bildet ditt Jan. Jeg skulle egentlig til Lillehammer, men trekker meg fra den å kommer til Hamar. Endten med eller uten bil. Får jeg sveisa drivakselen og får den til å gå litt mer reint blir det kjøring. Der var det en som var våken!! Tenkte ikke på at bildet i avataren var fra Hamar, men det stemmer det. Bilen lånte jeg av Line og selv om velten ikke var så voldsom fikk bilen veldig mye juling. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hadde jeg hatt no å kjøre med sku jeg kommi å kjørt litt idiot:D.. har bare svendmoen volvo'n og den skal spares på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Der var det en som var våken!! Tenkte ikke på at bildet i avataren var fra Hamar, men det stemmer det. Bilen lånte jeg av Line og selv om velten ikke var så voldsom fikk bilen veldig mye juling. Du slipper stor Alfa nå da Jan. Å du, ta Toyota'n. Det er vinnerbil der oppe. Knut-André Dahl har vært i a-finale de fire løpene som har vært der oppe i år med Toyota Corolla 1.6 16V forgasser. De fleste trudde den bilen var død etter forrige løp der oppe, men kommer igjen på Neggelspretten ja! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har ikke prøvd Toyotaen ennå, men den trekker foran den også. Noen finale blir det vel uansett ikke på meg med den flaksen jeg har hatt i bilcross, men noen må stå nederst på listene også. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 vi kommer 6 stk fra trøndelag (naf verdal) for å bruke opp siste rest av bilene :) Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 vi kommer 6 stk fra trøndelag (naf verdal) for å bruke opp siste rest av bilene :) Veldig bra av dere og det er jo ikke mange mila å kjøre..... Regner nesten med at dere kommer til Bø også den 20.!!! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 vi kommer 6 stk fra trøndelag (naf verdal) for å bruke opp siste rest av bilene :) Virker som om det er kortere ned enn opp. Er aldri noen her nedefra som kjører oppe hos dere så moro dere kommer nedover! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Veldig bra av dere og det er jo ikke mange mila å kjøre.....Regner nesten med at dere kommer til Bø også den 20.!!! "bare" 50 mil hver vei :) tviler på at noen av oss stiller i bø ja Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Virker som om det er kortere ned enn opp. Er aldri noen her nedefra som kjører oppe hos dere så moro dere kommer nedover! sesongen er slutt for i år her oppe så vi må jo søråver for å kjøre :) få sørfra som kjører i trøndelag ja Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 nærmer seg nå.. ser ut som det blir bra med påmeldte også i år. noen som har noen favoriter?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 i junior er vel favorittene steffen skustad og tom houmsmoen i saab. tommy pettersen i opel og knut andre dahl i toyota. også skal vel laban stille sterkt får vi håpe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hehe.. ja vi skal da satse hartd i hverfall.. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg