turbo242 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 jeg kommer i lånt 145 hvertfall.. kommer bare to fra hadeland Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 åssen gikk det for folka:D? hørte no om laban junior i a-finale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 gikk sånn passe rakt at skogen detta her.. var ikke helt kamrat med autovernet ved mål passeringa gitt.. så gikk dritt. hvem blei det som vant junior klassa til slutt a?? blei det berget eller skustad?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 tenker det blei skustad jeg, han er suveren i saab.. det er redskap han har, men det blir kjørt heelt riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Feil, det ble Berget. Skustad ble nummer to. Gikk skikkelig til helvette for meg med bil som bare gikk på tre i første heat så ble det fjerde. I andre heat tok jeg starten, men ble snurra i første svingen å bilen stoppa. Var ikke nok strøm på batteri til å få starta igjen. I siste heat lå jeg litt forran Lillegrend i starten, men så smalt det på alle kanter å den begynte gå på tre igjen... Hadde nok fått bedre resultat ved å :biker Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg kommer i lånt 145 hvertfall.. kommer bare to fra hadeland Hva med alternativspor Monsen? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Gikk dritt her også med en bil som kjørte med meg som passasjer. Føltes hvertfall slik, men litt bedre i tredje omgang da hvertfall forhjula gikk nesten samme vei. Ble tom henger hjem denne gangen da bilen havnet hos Alf Gotland fra Oppdal. Noen som vet om den sorte Golfen i åpen klasse ble solgt og hvem som ev. fikk den? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ble 18. plass på meg med astra skrukken, den er ikke mye fin å verken se på eller kjøre lengre, fikk dritten med hjem oxo:( hehe så da for vi setten i giggen og nokk en gang bytte forstiling, nå er jeg faktisk lut lei den bilen... hørte jeg noen som var intrisert??? hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilroi Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Vis det var Golf`n til Mørkhagen du tenkte på så ble den solgt,men jeg husker ikke hvor den havnet. Fresk bil det gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 synd du mista bbilen jan, var ny innkjøpt den vel?.. gamle bilen til henning om jeg ikke fikk med meg helt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Gikk dritt her også med en bil som kjørte med meg som passasjer. Føltes hvertfall slik, men litt bedre i tredje omgang da hvertfall forhjula gikk nesten samme vei. Ble tom henger hjem denne gangen da bilen havnet hos Alf Gotland fra Oppdal. Noen som vet om den sorte Golfen i åpen klasse ble solgt og hvem som ev. fikk den? Godtland begynne å kjøre Toyota nå? Eller trodde han det var en Golf? haha... Den Golfen skifta eier ja, men jeg er heller ikke sikker på hvem den gikk til. Har stått til salgs på nettet ei stund den bilen før Hans Einar kjøpte den. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 synd du mista bbilen jan, var ny innkjøpt den vel?.. gamle bilen til henning om jeg ikke fikk med meg helt feil? Jo det var gamlebilen til Henning som jeg kjøpte privat av ham. Dette var den første bilen vi mistet i år så skal vel ikke klage selv om jeg gjerne skulle likt å prøvd den bilen et løp til. Fant ut endel som var feil på den og satt også alt for høyt selv så fikk liksom ikke noen føling med denne. Neste løp blir det Saab - og det har jeg jo hatt stor suksess med tidligere ....... Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 tøft8) forta meg inn på bilcross.no i dag se, men som vanlig så var det inngen bilder der av meg:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Gå inn på hjemmesida til NMK Hamar. Var bilder av deg og mange flere der.. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg