volvoRsport Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 R'en står vel for "Refinement"? R'en står for "Refinement" ja, oversatt betyr det "forfining". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 R står vel for jeg skal kjøre rasing fra ungdommens side tenker jeg:!) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 refinement ja... jikk litt fort i svinga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torben_vh Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 nesj, folk kaller jo bilene sine for litt av hvert i 900 serien, så hvorfor skal ikke jeg kunne gjøre det samme? Effekt og utsenede over tid = R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg