espen_99 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg er altså ny med både bil oo sertifikat, og har etter anbefalinger og vurderinger gått til innkjøp av en golf gti 1994 mod.:D Jeg har ikke akkuratt noe bilbakgrunn og ønsker derfor å lære det grunnleggende om bilen og motoren slik at jeg ikke fremstår som en komplett idiot. Har relativt god teknisk innsikt på andre ting, men biler har jeg altså aldri vært borti før. Noen som vet om noen gode plasser å begynne dersom jeg vil lære mer? Tror ikke jeg vil gå i gang med å skru på bilen :P På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva med å lese litt rundt på forumet her? Innimellom all dritten folk skriver, finner du faktisk mye bra informasjon. Ellers er det en bra investering hvis du registrerer deg på VW Audi Club, siden du finner ut alt du trenger der om VAG, og det du ikke finner kan garantert en person svare deg på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Howstuffworks.com er en genial side, hvordan en vanlig motor er oppbygd kan du lese her: http://auto.howstuffworks.com/engine.htm Ellers kan du bare bla litt rundt på siden og se, er andre ting en biler der og da. Men de har de grunnleggende tingene, som de 4 taktene, diesel motorer, girkasser osv.. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg