Gå til innhold

Felg faenskap

Ranger emnet


sandersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uff for et pes.. det som tar tid er innvendig ved muttrane, så si alt riper så må sitte veldig forsitkig med q-tips og det blir ikke bra.. men må nærme for og se det, men det holder ikke.. er for nøye til slikt, å jeg som tenkte jeg skulle ta alle 4 på 1 dag hah.. Men ellers ser resultatet ok ut:

th_49426_IMG_9120_122_491lo.JPG

Powerballen var ekstrem :)

 

MEN skal jeg forsegle felgene nu etterpå med nxt gen tech wax eller noe?

 

også noen som har noe tips til hvordan jeg skal komme til ved muttrane uten qtips? marrerit det der.. den skitten er et helsikke å få vekk.

 

Også ang klarlakken, tror det er klarlakk i midten, der har jeg nokk herpa greit nokk opp.. lurer på bare å slipe det vekk med autosol eller noe, usikker.. ser det ligger et lag med skitt eller noe rart som jeg ikke får vekk på det bilde her:

th_49609_skittent_122_800lo.JPG

Visst man ser nøye

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der sier du noe som høres veldig logiskt ut :)! takk, skal prøve det i morgen. Hvor kjøper man wurth forresten?

 

kan prøve med DG:101 og nxt gen te slutt.

 

la ut en liten video når jeg bruker powerball'n visst noen er nysjerrige, har litt mye tid til overs :) hehe

ganske ubrukelig klipp egentlig men men..

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffi video Sandersen,

 

DG 101 og NXT er sikkert bra, men det er som sagt rens i NXT også, så ikke gni den så hardt på, DG 101 derimot kan du jobbe godt med..

 

Ellers ser det ut som om vi ikke blir krevd for noe penger av deg da, ser bra ut dette..Ballen blir sort i allefall

 

TIPS:

PBn vaskes i bøtte med Zalo og lunkent vann, la den bløyte seg godt, så er det bare å starte klemme (ikke vent for lenge før du vasker den, kan sette seg litt, og skyll godt i rent vann til slutt)

 

Skal du "shoppe" litt til senere, er Flitz sin polish ball for drill god til å fjerne polish med også...Samt mini PBn da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandersen, Sandersen, Sandersen.......

 

f### du er gal mann, vann og el ting SKAL ikke sammen, flaks du ikke fikk støt der...det var IKKE det jeg mente med vask.....he he

 

LEGGES I VANN UTEN DRILL i ca 15 min; SÅ KLEMME MED HENDENE DINE en stund, så BYTTER du vann nå UTEN såpe, og KLEMMER igjen. og om du setter den på en AKU (DVS BATTERI DRILL) etter vask for å spinne av litt vann....så stikk UT før du slår den på.......he he.....Morra di kommer til å kvele deg når hun ser den linken der, ALT her hjemme blir vasket på badet ETTER at KONE sover (sier Fantomet) Og er det noe klin igjen er det selvfølgelig en av BARNA her som har gjort det.......

 

Værste er at jeg tenkte "vær så snill å si du har filmet det" he he he

 

Holdt på å le meg i hjel når jeg så videoen, men hold for guds skyld el og vann fra hverandre, syntes det er hyggelig at du er en del av forumet her, ikke "toasted"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, viste du hva mente ;) ville bare se reaksjon hehehe, som sagt har litt for mye tid te overs nu, 2ukers ferie.

Tokk først en forsiktig test for å se åssen det gikk, så hvordan vannet kom til å gå så tokk kjansen, måtte bare holde koken til det var tomt, surra ledningen rundt beinet klar til å nappe til for saftey ;) hadde ikke handa nedi eller hehe

 

Hehe ellers kunne jeg jo alltids bare sendt regninga til deg, eller hva? ;)

 

Fikk oss begge en god latter på nattes tider ivertfall :D

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, ja denne kommer til å sitte i en stund, ler bare jeg tenker på det....

 

Nutter......he he

 

Regning på blomster da vil jeg tro...

 

Hadde sikkert kommet på forsiden av VG tipper jeg....."mann putet drill i vaskebøtte, krever EVO 9 i erstatning" he he (få nå ikke noen griller i hodet nå da........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jobba som blomstersjafør så skulle vell alltids kunt skaffa deg litt rabatter til blomster ;)

 

Hmmm.. en evo hadde ikke vært å forakte, kunne jeg solgt den å importert en enda mere strøken mtech2 e30 fra tyskland :D jaaa god ide... *løpe ut i garasjen*

 

Hehe neida, skal ikke putte noe mer el saker i vann bøtter mer ;) får holde for en stund nu.

Og hadde jeg fått en evo i erstattning hadde jeg nokk ALDRI solgt'n hehe.

 

hadde eller satt på en gigantisk alu vinge,heva den og satt på offroad hjul med spinners, lakkan rosa med rainbow flakes, skrudd på en stor antenne å montert revehale, drilla et par ekstra luftinntak å putta hønse netting i grillen

 

 

 

 

 

eller ikke ;) *tørke tårene til truhaa*

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, nokk tull for i dag, nå skal jeg legge meg god til rette å skru på min favoritt film, nemelig Big Fish og drikke svensk jordbær saft av vinglass siden jeg er så fin på det(eller mest pga oppvaska har hopa seg for mye opp men) hehe, også tenke litt på åssen jeg skal klare å reingjøre rundt nede ved muttrane i morgen.

 

Gjør det noe om autosolen står på forresten?

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg så selve powerball vasken før jeg så den med selve poleringen! Lo meg skakk! Du kan vertfall ikke klage på at pøtta er skitten innvendig nå ;)

 

Bra at felgene ble rene da! Q tips på alle de småskruene du tenker på? Har ikke vurdert tannkost? Eller noe form for pensel/kost generelt? Bør vell duge.

Jeg vasker innsidene på eikene på motorsykkel med tannkost. Kommer ikke til med noe annet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår