Mrs Aero Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Har planlagt en liten(!) ferietur å besöke mamsen og papsen i uke 34. Om jeg ikke har sånn uflaks og får meg jobb för det...ja det hadde jo virkelig värt synd! Det er jo bare 200 mil...én vei...det er nesten oppe på Nordkapp-platået jo! Gruer meg litt, må innrömme det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 200mil med svenske hoved veier igjennom skogen er ca 15 timer kjøring det ! ;) kjørte 100 mil igjennom schweeden en gang på ca 10/12 timer. og da ga vi ikke maks akkuratt.... fine brede rette veier der i sverige ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Ja, fine veier helt til man kommer opp til Nord-Sverige, Nord-Finland og Finnmark...kan love deg at jeg husker prisen pr felg da ! ! !:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 hehe.... tja... sette på metall felg da ! ;) og 195/85/15 dekk ! :D da har du vertfall nokk gummi Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 hehe... ta med de andre på henger da ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by LilleGud hehe... ta med de andre på henger da ! Bråmontere slepekrok...?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 hehe.... må til det vettu ! enten det eller så kan du ta de på taket ! ser sikkert lurt ut... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 En takdings! At jeg ikke tenkte på det...en pakke bacon fast i hver felg enda så ser jeg vel riktig harry ut...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 hehe.... frøken HARRY på vei igjennom schweeden med Saab 93 Aero med takdings med 18" lettmettals felger med lavprofil dekk på. og stål felg på bilen. i 200 igjennom skogen.... jepps.... syntes jeg ser det ! ser bra ut det ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 :cool:........................................................helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by Mrs Aero :cool:........................................................helpme husk noen bra CD'r ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by boXer husk noen bra CD'r ;) :D Åja, den "delen av reisa" er under kontroll. Ladder ned musikk utav bare fan om dagen. Har vel en 50 stk skiver som skal med. Baslåda skal slenges i bilen til helga håper jeg, service på bilfan den 13.august og da gjenstår bare trimmen... Bare 2 uker til så er Mrs på tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Veiene oppe i Finmark er faktisk ganske ok. Var på jobb oppe i Honnongsvåg for et par år siden. og veien derifra til alta var bedre en her i Oslo! Sykt...og dette betale vi alle for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by antheus Veiene oppe i Finmark er faktisk ganske ok. Var på jobb oppe i Honnongsvåg for et par år siden. og veien derifra til alta var bedre en her i Oslo! Sykt...og dette betale vi alle for. Joda, det fins enkelte strekninger som faktisk er bra, men det fins mindre bra strekninger der oppe også. Kan holde med om at veien i Oslo er dårlig, ja! Gjör like vondt i hjertet hver jävla gang man treffer ett hull med nye felger!!!!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by Mrs Aero Om jeg ikke har sånn uflaks og får meg jobb för det...ja det hadde jo virkelig värt synd! Tenkte jeg det ikke, jobbintervju i Oslo på fredag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg