mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Har planer om justerbart senkesett og 8x14 felger til sommeren. Og så hvis det er mer penger igjen så bør jo front og bak byttes ut med RS4... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 MINT!! :D:D:D:D:D:D: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 t-t-t-tog du an? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by mjepson Har planer om justerbart senkesett og 8x14 felger til sommeren. Konge!!! Og så hvis det er mer penger igjen så bør jo front og bak byttes ut med RS4... Bør du egentlig det.....?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 tja synes vel en eller annen front bør sette på ... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Kjedelig med rs...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Hva med bunnen fra 9N og toppen fra 6N. ER en i nyeste WOB eller Speed med det, geil :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 jeg kjeda meg litt... ser bedre ut nå :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Looks Van-tastic ;) t-t-t-tog du han? :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 en til :) og ett med vinterdekk på! Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 mulig jeg er helt ute, men hvorfor MINT?????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by PoloDude mulig jeg er helt ute, men hvorfor MINT?????????? vil tro han har tatt det fra "våre" venner i england på http://www.porka.net Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 oki! Sjekker det ut!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 nå har det seg sånn at det finnes en drops i england som heter POLO MINT, som jeg spiste ganske mye av før i tiden... så jeg fikk ideen fra dem på porka.net :) som sagt ikke så mange som forstår noe av det, men det der vel best sånn... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by PoloDude mulig jeg er helt ute, men hvorfor MINT?????????? Polo, the mint with the hole in it. Akkurat som de Polo mint pastillene jeg har i lomma :D Polo er et engelsk mint sukkertøy. Prøvde å få tak i de som står i stil til Polo'n min når jeg var der sist, Extra Strong lol lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg