Rekord 2,2i Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 dreiv å rydda oppi div ledningsrot bak cd spillern i sta å so kom eg over en liten merklei boks ka er dette for noe å kvifor er minsen fra spelern kobla på denne å so tilbkae til cdspeler? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 kanskje noe som fjerner støy? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 sikkert et støyfilter av noe slag :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Det er ferdskriveren hvor de henter info fra hvis du styrter i havet :D Nei, sikkert støyfilter.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg ser ikke bilde pga er på jobben, men om det er en liten sort boks med 2 ledninger på den ene siden og jordingen går igjenom så er det et rent støyfilter grunet de små kablene (trådene) ikke klarer allverdens med støy redusering Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 det kan være ett primitivt delefilter, det er ett filter av ett slag, en spole meg jernkjerne og en kondensator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Stemmer for att det er "black box" så vet vi som sagt hvor du styrtet i havet.. Neida.. Ser ut som ett støyfilter.. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 på min spiller sitter det i tilegg sikring til spilleren i denne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 på min spiller sitter det i tilegg sikring til spilleren i denne :) er sikring tett før denna boksa, men virker ikkje som den funker noe bra til å fjerne støy i alle fall, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 en 12dB filter.... men fjerner ikke støy som kommer på inngangs siganlen, bare støy som genereres/induseres til 12volts.... bedre enn ingenting.... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg fant også en sånn boks hehe :D Helt lik..hm, så dette er for å dempe f.eks dynamo støy da altså? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 For å si det sånn - fjernet filteret på spilleren i den gamle bilen til dama pga for liten plass inni dashen, og da kom det dynamostøy fra spiller'n. Det har hvertfall en funksjon i billige jallaspillere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg