70' Chevelle Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei, jeg lurer på å kjøpe en bil det er satt inn nyere motor i. Selger visste ikke så mye om denne, men mente at det var en 350. Etter at han beskrev innsprøytningen høres det ut som TBI. Det jeg lurer på er om det er noen rask måte å se forskjell på 350 TBI(Kommer vel fra vans og diverse fullsize) og 305 TBI som f.eks kom i Camaro? Eller må jeg sjekke nr på blokk og topper? Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei' date=' jeg lurer på å kjøpe en bil det er satt inn nyere motor i. Selger visste ikke så mye om denne, men mente at det var en 350. Etter at han beskrev innsprøytningen høres det ut som TBI. Det jeg lurer på er om det er noen rask måte å se forskjell på 350 TBI(Kommer vel fra vans og diverse fullsize) og 305 TBI som f.eks kom i Camaro? Eller må jeg sjekke nr på blokk og topper?[/quote']du må sjekke motornummer,:race Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg