frank_jarle Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei, Lurer på om noen som vet om man får kjøpt denne autoglym her i Norge samt hvor mye den koster. I samme slengen, noen som har hørt om OXO-merket og vet om man får kjøpt dette her i Norge? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Mener jeg så den på schmeidmann i skien, men det er jo et stykke da.. uansett, vist du i tilfelle må bestille fra utlandet må jeg bare nevne at DP Engine Degreaser(fåes på autogeek) er HELT sinnsyk Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 OXO finnes og på AG. Har tenkt å bestille kost og skrape til vinteren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 OXO finnes og på AG. Har tenkt å bestille kost og skrape til vinteren:) Bestillte den duo packen jeg, med skrape og kost/skrape.. Har ikke testet dem enda, men virker lovende kjempe godt håndtak, og veldig praktisk.. virker som det er god kvalitet også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Husk bilder da folkens! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hva med en god motor-avfetning her i Norge da? Duger biltema sin for dette, eventuelt bør man heller satse på de store merkene når det gjelder rengjøring av motorrommet? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bestillte den duo packen jeg, med skrape og kost/skrape.. Har ikke testet dem enda, men virker lovende kjempe godt håndtak, og veldig praktisk.. virker som det er god kvalitet også:) Har du link? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hva med en god motor-avfetning her i Norge da? Duger biltema sin for dette, eventuelt bør man heller satse på de store merkene når det gjelder rengjøring av motorrommet? Frank CRC Motorvask er den beste (og desidert dyreste) jeg har testet. Er vel mest sjans å finne den hos en TESS-avdeling, ellers kan BilXtra bestille dersom de ikke har i hylla. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har du link? Frank http://www.autogeek.net/oxo601.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg brukte fortynner på topplokket og innsuget på gamle bmw'n, blei genialt :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Snøskrape helt fra junaiten? Off, nei. Funker likegodt å kjøpe en skrape på statoil. Den nye serien er grom. Kjøpte nettopp til firmabilen på jobb. Men for oss med defapakke eller garasje, så trenger vi ikke slikt. :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Vi leker ikke bilpleie vet du!:afro Noen av oss som ikke har garasje...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Og noen av oss har stappet garasjen full med ting som er kjekt å ha ;) Så ikke det helt fantastiske med den der OXO pakken vs. esso sin da.. *maybe it's just me* Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg faller vel under gruppen kjekt å ha.. hehe.. for min del var det børsten som var avgjørende, den kan vris 180 grader også.. Har i ettertid kjøpt inn Defa warm up.. Men er ikke alltid den kan brukes, så da har jeg ei stor og kraftig gummibelagt is skrape:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Siden det ble snakk om DEFA Warmup her, noen som har montert denne selv eller gjort det på butikk og hvor mye ble total prisen for montering på da? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg