Jon Arne Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Go kveld :) Døren på golfen henger,å da er det sikker den pinnen til dørhenglet? Hvor får jeg kjøpt nye pinner? Å disse skal bankes oppover? noen triks får å få disse lett ut? Mange spm gitt,håper på svar :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Go kveld :) Døren på golfen henger,å da er det sikker den pinnen til dørhenglet? Hvor får jeg kjøpt nye pinner? Å disse skal bankes oppover? noen triks får å få disse lett ut? Mange spm gitt,håper på svar :) Har du forsøkt å skru løs døra, justere den og skru fast igjen? Hadde ut pinnene på ene døra mi, husker ikke hvem vei jeg slo den ut, men et lite helvete var det... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har prøvd, men pinnene er så dårlige at ingenting funker. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Justerte døra så den sto til himmels,men den "datt" ned igjenn. Så jeg skulle gjerne funnet en plass de selger sånne pinner. Fikk tips om at de var kon,så de må ut oppover. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg