Høkeli-RacinG Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 da var det klart for høst-polering av rangeren også !! ikke noe er som å kjøre rundt i en ny polert bil ! beste følelsen :) eller hva sier dere ? Brukte god tid på å vaske som vanlig og gikk over med autoglym sine produkter når bilen var tør,som jeg synes er lett å bruke, pluss brukte mikrofiber klutt for første gang ! utrolig lett og fjerner det meste av fett merker o.l polerte alle bøylene som tok litt tid, men ressultatet ble bra! felgene må jo vaske hele tia skal de se pene ut ! huff men nok snakk, noen få bilder :P Siter Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 meget bra jobba :) skjønner godt du vasker de felgene hele tiden for å si det sånn. hehe Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Oi, strøkent....pen bil også.. Ja altid morro med nypolert bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Veldig bra jobba der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er obligatorisk med en skryterunde og showoff på diverse veier og steder med nypolert bil. Så må den tørkes for støv før den settes i garasjen etterpå! :D Pickupen ble veldig pen den, store flater å jobbe med da. Jeg liker best når bilen har naturlige skiller som mange dører, skjermer og slikt. Blir så mye lettere å begrense seg da. Er lett for å slurve med store områder, men ser ut til at du har gjort en veldig god jobb. Brukes denne som arbeidsbil eller bare kjører du rundt i den fordi den er høy, svær og kul? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Veldig pen bil :D Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Nice jobb høken. Godt du også har blitt bitt litt av basillen. :D Regner med at denne bilen er for privatbruk og for kos? Ikke noe Høken redningstjeneste slik som den gamle Ranger`n? ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Nice Jonas! Er du her også a? Du får komme til meg å prøve diverse kjekke produkter. Har en vidunderkur til felgene dine... (DP Wheel Glaze)Og jeg polerer gjerne bilen min i garasjen din! ;P Møtte deg forresten på vei opp Fr.stad brua for 15min siden.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høkeli-RacinG Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er obligatorisk med en skryterunde og showoff på diverse veier og steder med nypolert bil. Så må den tørkes for støv før den settes i garasjen etterpå! :D Pickupen ble veldig pen den, store flater å jobbe med da. Jeg liker best når bilen har naturlige skiller som mange dører, skjermer og slikt. Blir så mye lettere å begrense seg da. Er lett for å slurve med store områder, men ser ut til at du har gjort en veldig god jobb. Brukes denne som arbeidsbil eller bare kjører du rundt i den fordi den er høy, svær og kul? :P nei denne blir brukt som privat bil :) ikke noe arbeidsbil dette ! kjører trial(motorsykkel) så trengte pickup som bil, hvertfall det letteste :) men er som en personbil å kjøre disse nyere pickupene ! Siter Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høkeli-RacinG Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 :asshole: Nice jobb høken. Godt du også har blitt bitt litt av basillen. :DRegner med at denne bilen er for privatbruk og for kos? Ikke noe Høken redningstjeneste slik som den gamle Ranger`n? ;) hehe nei, denne blir bare kjørt pent med :P er så vidt ute på gresset :P Siter Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høkeli-RacinG Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Nice Jonas! Er du her også a? Du får komme til meg å prøve diverse kjekke produkter. Har en vidunderkur til felgene dine... (DP Wheel Glaze)Og jeg polerer gjerne bilen min i garasjen din! ;P Møtte deg forresten på vei opp Fr.stad brua for 15min siden.. ja må jeg se på vettu christer =) å det er mulig, tror jeg så deg og hvis du kom fra østsiden og mot byen ? Siter Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ja må jeg se på vettu christer =) å det er mulig, tror jeg så deg og hvis du kom fra østsiden og mot byen ? Jepp, stemmer. Med grøftis på som vanlig. Kom akkurat ned fra selve brua når jeg møtte deg. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 dæven steike.. herlig er ordet, elsker polert chrome! nei det må jeg si, denne var kul. Åssen bil er det? nissan king cab? skjermbuene er lakkerte de og eller ? Eneste at de felgene så skikkelig kjipe ut å polere :op: Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ny polert Ranger skriver han da, sandersen. Ford Ranger altså :) Genialt me trailsykkel da. Bare å hoppe oppi planen :p Regner helst med at du har gått i anskaffelse av noen big-mamma vinterdekk til den? Mickey....? :) eller blir det ikke monstertruck i år? ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ahh slik forstand "ranger" ja :) aldri hørt om den, men tøff var den. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg