Gå til innhold

polert pickupen!, herlig

Ranger emnet

Høkeli-RacinG

Anbefalte innlegg

da var det klart for høst-polering av rangeren også !!

ikke noe er som å kjøre rundt i en ny polert bil ! beste følelsen :) eller hva sier dere ?

Brukte god tid på å vaske som vanlig og gikk over med autoglym sine produkter når bilen var tør,som jeg synes er lett å bruke, pluss brukte mikrofiber klutt for første gang ! utrolig lett og fjerner det meste av fett merker o.l

polerte alle bøylene som tok litt tid, men ressultatet ble bra!

felgene må jo vaske hele tia skal de se pene ut ! huff

men nok snakk, noen få bilder :P

IMG_4618.jpg

IMG_4648.jpg

IMG_4644.jpg

IMG_4655.jpg

IMG_4630.jpg

Ford Ranger xlt mk3 -07 model 22" 170/380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er obligatorisk med en skryterunde og showoff på diverse veier og steder med nypolert bil. Så må den tørkes for støv før den settes i garasjen etterpå! :D

Pickupen ble veldig pen den, store flater å jobbe med da. Jeg liker best når bilen har naturlige skiller som mange dører, skjermer og slikt. Blir så mye lettere å begrense seg da. Er lett for å slurve med store områder, men ser ut til at du har gjort en veldig god jobb.

Brukes denne som arbeidsbil eller bare kjører du rundt i den fordi den er høy, svær og kul? :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er obligatorisk med en skryterunde og showoff på diverse veier og steder med nypolert bil. Så må den tørkes for støv før den settes i garasjen etterpå! :D

Pickupen ble veldig pen den, store flater å jobbe med da. Jeg liker best når bilen har naturlige skiller som mange dører, skjermer og slikt. Blir så mye lettere å begrense seg da. Er lett for å slurve med store områder, men ser ut til at du har gjort en veldig god jobb.

Brukes denne som arbeidsbil eller bare kjører du rundt i den fordi den er høy, svær og kul? :P

nei denne blir brukt som privat bil :) ikke noe arbeidsbil dette ! kjører trial(motorsykkel) så trengte pickup som bil, hvertfall det letteste :) men er som en personbil å kjøre disse nyere pickupene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:asshole:

Nice jobb høken. Godt du også har blitt bitt litt av basillen. :D

Regner med at denne bilen er for privatbruk og for kos? Ikke noe Høken redningstjeneste slik som den gamle Ranger`n? ;)

hehe nei, denne blir bare kjørt pent med :P er så vidt ute på gresset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Jonas! Er du her også a?

Du får komme til meg å prøve diverse kjekke produkter. Har en vidunderkur til felgene dine... (DP Wheel Glaze)Og jeg polerer gjerne bilen min i garasjen din! ;P

Møtte deg forresten på vei opp Fr.stad brua for 15min siden..

ja må jeg se på vettu christer =)

å det er mulig, tror jeg så deg og hvis du kom fra østsiden og mot byen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny polert Ranger skriver han da, sandersen. Ford Ranger altså :)

Genialt me trailsykkel da. Bare å hoppe oppi planen :p

Regner helst med at du har gått i anskaffelse av noen big-mamma vinterdekk til den? Mickey....? :) eller blir det ikke monstertruck i år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider