Ghost. Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ok sittter på bussn så kommer , DIsse bilene i denne rekkefølgen ( helt make biler som på bildet ) : Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg vet at Ferdinand bil på Minde i Bergen har de bilene inne for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GATEBILmag Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bra du fikk deg en fin skoletur:-) Vi var ute og gjorde en fotoshoot med Ferdinand Motor i dag, som stilte med disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg vet at Ferdinand bil på Minde i Bergen har de bilene inne for tiden. Mulig den står der ennå, men den skal være solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GATEBILmag Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Alle bilene står der, uten Lotus Exig'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Exige`n er vel solgt,regner med det er samme bilen dere fotografferte som en bekjent eier :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jepp,var nok den bekjenten min som var på tur sammen med supersportsbilene. http://www.andycam.no/thumbnails.php?album=152 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er vel en feil der så vidt jeg kan se. Du har satt i bilde av en 430 spider, mens Ferdinand har en blå 360 spider, men resten stemmer jo og det er fete biler. Det stemmer også at Exige`n er solgt, men den befinner seg fortsatt i Bergenstraktene og eier kjenner vel Gunnar som jobber på Ferdinand. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 AT jeg kunne ta FEIL!!! (skammer meg selv ) men det skjedde så fort så var ikke lett å se om d var 430 eller 360 =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er forøvrig en 997 og ikke en 996 som på bildet i første post. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg