everlong Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tenkte meg å prøve ut dette og ser at prisene på kabel varierer jo kraftig, spesielt om man titter innom Ebay. Noen som har noe erfaringer med kablene som er der, en link til en som funker hadde vært bra. Ser at flere av dem skal støtte opp til v. 409.1 av Vag-Com. Kan jeg på v. 409.1 sette kjørelysene på min A4 til å gå automatisk på når jeg starter bilen og slå dem av når jeg vrir av tenninga? Kan jeg feks gjøre noe mer på senere utgave enn 409.1? Eller en nyere v. bare for nyere biler? Min bil er en Audi A4 1.9TDI 2002 stasjv. Siter Audi A4 1,9TDI 2002 stasjv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Når det gjelder kabel-vag com kompabilitet, så har jeg ikke peilling, men jeg vet veldig gpdt at du ikke kan legge til kjørelys med vag com. Dette må gjøres på gamlemåten ved å koble om bakom lysbryteren. Det finnes mange tråder på nettet om akkuratt det på Audi A4/Passat 97+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg