Colli Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Er spillet kommet ut nå? Er det virkelig ute i butikkene? Må jeg kjøpe det fra Kina? :D:D:D:D Momo, er det verdt penga eller bare enda et arcadespill i serien? Grafikken ser grei ut i hvert fall, men hvis man må tvinge bilene rundt banen, så blir jeg fort lei. Heh! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Tja altså det er et kvalitetsspill uten tvil. Men ja det er fortsatt det teite arcadespill syndrome som betyr at du KAN bremse opp før en sving, eller bare kjøre på og sprette på veggen eller de andre bila :D Men det er et morro spill, uten tvil. Man blir jo aldri lei å få 5 kudos stjerner slik at man får applaus :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Prøvde å joine spill med hoccy idag men det gikk rimelig dårlig, skjønner ikke hva som kan være galt her. Alt funker smooth på Forza men PGR4 trøbler alt. Får ikke blitt med på kjøring når noen inviterer meg. Har jo Gold membership. argh argh.. Nikko=) Blir spennende og se i kveld da vet du, inviterer alle som er online etter middag (dvs kl 17-18) så vi får gjort litt achievements og moret oss litt. GT: Hoccy :hello: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tok et par bilder i dag: Cossie i kjent driv Leker litt på sykkel Jeg kjører riktignok med kromma hjelm nå da :hug: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Kjørte på Ringen for første gang i dag, og der var det litt mer snø enn det som var vanlig på andre steder i spillet. Ble visst nytt Gamerpicture på meg også. Nei, det var IKKE det til 1.000.000 Kudos, men det med michelin-mannen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Fin bil i fin garasje: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 På tide du fikk lagt ut det bilde.. jeg spionerer nemlig på alle bildene til dere i vennelista mi, hehe :D Hvis man går inn på Gotham On Demand kan man sjekke alle bildene til folk på vennelista. Morro! Men en ting plager meg med PGR4. At antallet kudos man kan få er begrensa! ARGh! Jeg treffer MAX grensa stort sett halvveis i alle løp, irriterende. Ellers går jeg for 1.000.000 kudos nå. er på rundt 650.000 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har hatt det bildet i noen dager ja.. Den max-grensa er irriterendes ja, hvis det er sånn time vs kudos løp, så får du max kudos med en gang.. Men det er vel for at ikke så mange skal få tak i det ene bildet da... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja.. TAMT! Jeg liker ikke å bli begrensa i spill. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kjedelig det ja, men ellers så er det karriere-modusen ganske interessant. Forskjellige moduser og du jobber deg rundt sesongen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hvis noen lurer på hvordan 1.000.000 kudos gamerpicturen ser ut er det bare å titte på profilen min vett :asshole: Ellers fant jeg en artig skrivefeil i en av Achievementene: I Love PGR Buy everything in the PGR Shop or complete PGR 3 and get to Rank #1 Complete PGR3??? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har stussa på den jeg også, må vel være PGR 4 det skal stå? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Selvsagt. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Tok et par bilder i dag: Leker litt på sykkel Jeg kjører riktignok med kromma hjelm nå da :hug: Åssen greier du å stå på sykkelen mens du kjører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jeg kan jo ikke kjøpe noen av bilene som dere har? :P og jeg kan heller ikke kjøpe noen sykler :( hva må jeg gjøre for å få kjøpt sykler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg