Gå til innhold

Project Gotham Racing 4

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Er spillet kommet ut nå? Er det virkelig ute i butikkene? Må jeg kjøpe det fra Kina? :D:D:D:D

Momo, er det verdt penga eller bare enda et arcadespill i serien? Grafikken ser grei ut i hvert fall, men hvis man må tvinge bilene rundt banen, så blir jeg fort lei. Heh!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja altså det er et kvalitetsspill uten tvil. Men ja det er fortsatt det teite arcadespill syndrome som betyr at du KAN bremse opp før en sving, eller bare kjøre på og sprette på veggen eller de andre bila :D

Men det er et morro spill, uten tvil. Man blir jo aldri lei å få 5 kudos stjerner slik at man får applaus :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å joine spill med hoccy idag men det gikk rimelig dårlig, skjønner ikke hva som kan være galt her. Alt funker smooth på Forza men PGR4 trøbler alt. Får ikke blitt med på kjøring når noen inviterer meg. Har jo Gold membership. argh argh..

Nikko=)

Blir spennende og se i kveld da vet du, inviterer alle som er online etter middag (dvs kl 17-18) så vi får gjort litt achievements og moret oss litt.

GT: Hoccy :hello:

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på Ringen for første gang i dag, og der var det litt mer snø enn det som var vanlig på andre steder i spillet. Ble visst nytt Gamerpicture på meg også.

Nei, det var IKKE det til 1.000.000 Kudos, men det med michelin-mannen.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide du fikk lagt ut det bilde.. jeg spionerer nemlig på alle bildene til dere i vennelista mi, hehe :D Hvis man går inn på Gotham On Demand kan man sjekke alle bildene til folk på vennelista. Morro!

Men en ting plager meg med PGR4. At antallet kudos man kan få er begrensa! ARGh! Jeg treffer MAX grensa stort sett halvveis i alle løp, irriterende.

Ellers går jeg for 1.000.000 kudos nå. er på rundt 650.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer på hvordan 1.000.000 kudos gamerpicturen ser ut er det bare å titte på profilen min vett :asshole:

Ellers fant jeg en artig skrivefeil i en av Achievementene:

I Love PGR

Buy everything in the PGR Shop or complete PGR 3 and get to Rank #1

Complete PGR3???

Lenke til kommentar
Del på andre sider