Hoccy Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ble kjøpt inn i dag, og har noen bilder og dele med folket: Drifting med Sagaris: Også måtte jeg sladde-kjøre med Imprezaen i snøvær :D Ble forestemn meget fornøyd med det siste bildet, fikk litt Top Gear-feeling. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kjøpte det igår men ikke fått spilt det så mye just ennu. Men det virker moro hittil. Var ikke så mye krutt i Sierraen syns jeg. Men har ikke sett noen Nissan biler. Kjøpt noen få pakker med Kudos da:) Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 spillte endel timer her på fredag, da jeg skulle spille igjen igår måtte jeg begynne karieren på nytt? hva faaaen skjer a? det er lagra men når jeg skal spille så vil den ikke loade virker det som... MØKK! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kjøpte spillet i dag.. syns det var ganske så gøy å spinne 8tall med cossien:) så hadde du jo turbin mc der da:P sykt høy toppfart:) spillet anbefales:) Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Kjøpte spillet i dag.. syns det var ganske så gøy å spinne 8tall med cossien:) så hadde du jo turbin mc der da:P sykt høy toppfart:) spillet anbefales:) prøvd ultima aero da? åj åj åj den har toppfart den.girer til 6 gir i 350kmt:P Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Blir vel mer spelling i kveld. Skrik hvis noen er lystne på og kjøre! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er funky musikk.. og Achievementene er faktisk ganske bra.. noen som har kikka på dem og fått med seg noen av de litt mer "kreative"? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har sett litt på de ja. Hoppe 8 biler samtidig og sånt.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Vi har noen her Team Domination (20): Complete a Ranked Match Team Championship with your team taking up the top four positions. Beat Bizarre (10): Defer a PGR 4 team member on Xbox LIVE, or defeat anyone who's bested a PGR 4 team member. Buy an Achievement (20): Buy the K1,000,000 gamer picture to earn this Achievement. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Beat Bizarre (10): Defer a PGR 4 team member on Xbox LIVE, or defeat anyone who's bested a PGR 4 team member. Bare og kjøre noen online-race, så er den gjort. Tok den i det første online-racet mitt. Fler: Seat of your Pants: (25) Complete a Hot Lap event in Arcade mode without touching your brake. Rubbin' is Racin' (20): Knock off the wing mirrors on all of your opponents' vehicles in a Single Player Street Race event. Catch 'Em All (5): Swap paint with every opponent in an eight vehicle race. Det lukter samarbeid ja.. :hello: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 kan ikke noen slenge ut et bilde eller 2 av sierraen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Blir vel mer spelling i kveld. Skrik hvis noen er lystne på og kjøre! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 "How to cossie it!" Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 grommis ;-D håper slike klassikere kommer til forza etter hvert Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Vi har noen her Team Domination (20): Complete a Ranked Match Team Championship with your team taking up the top four positions. Beat Bizarre (10): Defer a PGR 4 team member on Xbox LIVE, or defeat anyone who's bested a PGR 4 team member. Buy an Achievement (20): Buy the K1,000,000 gamer picture to earn this Achievement. Det er ikke de kreative.. tenker mer på disse: Show Jump Get eight vehicles in the air at the same time. Strike a Pose Get two bikes facing each other, 15 metres apart, with each performing an impressive endo. og de 3 "puzzle" achievementene. Hmm.. håper Donald Bladet eller no har med 3D briller igjen, jeg har unlocka 3D filteret til kameraet på PGR.. haha, men jeg trenger brillene for å få effekten til å funke :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg