Gå til innhold

Film: Rånern treff Rudskogen 18 august 07

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Film fra Rånern bladet sitt første treff på rudskogen.

En dag med lite publikum men mye kjøretid.

Video redigert av Hans

Filmet av Tor Morten

http://www.gunstig.no

topfoto99.jpg

4C0E2458_LWR.jpg

Videoen inneholder litt blanding av de tøffeste bilene på banen, og noen intervjuer :D

Link!

driftfun-2007-08-18-raanern-rudskogen.wmv

(høyre, lagre mål som. 106 mb wmv video!)

Kommentarer nytes ;) Gatebildrammen film legger jeg opp her imorgen ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte av at jeg har redigert hele filmen alene. Men litt telefon support av pudding da :). Har jo gått litt i læra hos pudding, og han har jo filma hver helg i sommer, så jeg må prøve å avlaste videoredigeringa hans litt :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte av at jeg har redigert hele filmen alene. Men litt telefon support av pudding da :). Har jo gått litt i læra hos pudding, og han har jo filma hver helg i sommer, så jeg må prøve å avlaste videoredigeringa hans litt :).

Bra redigert, eneste minuset jeg kan tenke meg er at musikken innimellom intervjua er litt for høy i forhold til snakkinga, jeg må vri volumet opp og ned når dem prater og når musikken begynner.

Men ellers veldig bra :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra redigering! Gjør hele filmen.

Dette er vel det beste jeg har sett på lang tid. Digger kameravinklene pudding!!

Fortsett sånn her!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Tøff film :D Endelig får jeg sett litt onboard hos meg selv.. Viste ikke at jeg hadde "hånd på vent" kjøring gjennom hele storsvingen. Amatørmessig hehe

Jeg hadde hånd på vent kjøring i peugeot i 2003/2004 så velkommen etter! ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider