Gå til innhold

chief: vr6 kompressor prosjekt Oppdatert 31/1-08

Ranger emnet


monsterchief

Anbefalte innlegg

men du hvis den går på 4 eller 5 sylindre kan du jo nappe ut en og en pluggledning mens den går, da merker du jo om den blir værre eller om den den er lik, er den lik legger du den pluggledningen mot blokka å ser om den tenner, gjør den det er det trolig at den ikke får besnin i den sylinderen å da er det noe med dysa eller styre enheten. da finner du hvertfall ut av hvilke sylindere som ikke går. så kan du nappe av bensin slangen til denne dysa starte bilen å sjekke om det kommer no bensin. kommer det bensin må du sjekke tryket som blir levert, dette kan gjøres hos de fleste bilverksteder. men er kanskje best å gjøre det hos møller siden di kjenner litt til disse bilene fra før.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okay takker for svar... jeg tok noen målinger over plulledningene å det viste seg at det ikke kom noe gnist ut av den ene så jeg bestillte nytt fordeler lokk og ny rotor... regner med det er der feilen ligger... for alle pluggene og pluggledningene virket på de andre utakene på fordelerlokket... Hvis det fortsatt ikke virker som det skal etter å ha skiftet dette skal jeg prøve trikset ditt ;)

VR6 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reiser på jobb tiiidlig i morgen så blir vekke i 1 mnd, så har vel egentli gidd opp i å få den klar til jeg reiser. bilen går fremover men er ekstremt treg til å akselerere... det har vel med at ikke alle sylindrene går... det virker for meg som om kun to tennplugger tenner... har skiftet rotor og fordeler i dag også... Nappet ut en og en ledning som du sa, og hadde kun to igjenn når bilen var igang å det var ingen forskjell... så helt klart at 4 av tennpluggene ikke tenner.

 

Vet ikke hva det kan være da det er skiftet alle tennkablene og tennpluggene for ikke så altfor lenge siden. Gikk over bensindysene også å alle fikk bensin.

VR6 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

papperboy har rett her. du ville fortsatt hatt gnist på pluggene. haldgiveren er den som går med en pluggledning ned til fordeleren, kan også hende den sitter på fordeleren.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår