theopelking Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hei noen som orker å modde svart panser på min vento? å ei bakleppe/bakfanger på den? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvis du tar noen bilder det er mulig å jobbe med, så kanskje du får respons! Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V394rd Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Gi meg noen bedre bilder så skal jeg ta meg god tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 tips til hvordan jeg skal ta bilder da? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V394rd Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 theopelking skrev: tips til hvordan jeg skal ta bilder da? =) Synes det var litt dumt at du tok bildet så høyt ovenfra på det ene bildet. Jeg ville også ha hatt et bilde "skrått" forfra hvis det hadde vært mulig. Men jeg synes kvaliteten på bildene er alt for dårlig til å jobbe med i grunn.:wonder: Ellers var bildene ok.. Men som sagt kvaliteten må bli mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ta bilde med et kamera! Ikke mobil, så blir dette bra :D Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg