Gjest Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg gir opp! Dekka blir, orker faen ikke betale 2500 for dekk når jeg kanskje ikke trenger de. Får se litt ut i sesongen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hva er det du prøver og si her? Jeg er litt trøtt, og hodet mitt forsto ikke noe særlig av det der :P God kveld. Det jeg prøvde å si er at piggdekk er oppskrytt, og at de BLIR borte før de blir sløve. Men siden du har bestemt deg for å beholde de skal du få et annet tips. Vask de med zalo eller avfetting. Da blir de som nye i overflaten og står på mye bedre. "Kjetting på boks" gjør mye av det samme, men er en lettvint-løsning og koster deretter. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Haha.. Bilforumet på sitt beste... Du koster på deg å betale dekksjappe for å vrenge av et dekk for å finne best før datoen.. Lurt.. Høres forøvrig snodig ut, har aldri hørt om dette. Spesielt idiotisk ville det vært å ha denne datoen på innsiden av dekket. Er det rart man blir frustrert? Om du hadde kommet innom for å se etter den dato`n skulle jeg gledelig tatt av dekket gratis for deg, bare for å se på at en faktisk leter etter denne stemplinga ;) Men gjør som han andre her sier, vask dekkene godt med avfetting:) Å kjør med dem til du selv mener de er ubrukelige Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Det er så mye rare utsagn her på forumet.. "Best før" dato på innsiden av dekket må være noe av det dummeste jeg har hørt :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er så mye rare utsagn her på forumet.. "Best før" dato på innsiden av dekket må være noe av det dummeste jeg har hørt :D Er ikke alle som er like glupe inne her heller, så håpet var at noen kanskje gjorde dette... Man vet aldri! ;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg