Franken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Noen som driver en mekkeklubb med lokale til VW i bergensområdet? Intresert å bli medlem i en mekkeklubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Slenger meg med på denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PasseG60 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 ..og da er vi tre.. Vil gjøre litt på Passaten min, men orker ikke står ute, og syns det blir for dyrt å leie en garasje kun til meg selv.. Driver å skaffer meg kveldsjobb så jeg får litt ekstra kroner å bruke på bil.. Siter *blah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Men visst vi er tre stk, mangler vi egentlig bare et lokale og en kanne kaffi da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg