Naglfar Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har en 91 modell 520. Motoren fusker endel i perioder. Hun har vært slik ei god stund nå. Det er spesielt mye når jeg øker turtallet på bilen. Har byttet 1 coil på motoren og det ble bedring. Fått beskjed at det ikke er noe veien med de 5 andre. Er det mulig det er luftmasse måleren det er noe galt med? Noen som har erfaring om slike ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kan jo godt være LMM, men er jo masse andre ting det kan være. Rusk i innsprøytningen, dårlig tennplugger, tett bensinfilter, dårlig gummeslanger(falsk luft), Hadde samme problemet på min for litt siden. Kjøpt en flaske innsprøytningsrens på Bilextra og kjørte som om bilen var stjelt. Aldri hatt problem siden;) Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 og kjørte som om bilen var stjelt. Aldri hatt problem siden;) Du skremten til å prestere med andre ord?:spin Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hadde samme problemet på min 525 24v fra samme året. kobla på diagnoseapp, som sa at coilene var i orden. Men fikk feilsøkt meg frem til at det måtte være coilene. kjøpte 2 nye på mekonomen, og bytta de. det var da i orden. men skifta ut resten også med det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Du skremten til å prestere med andre ord?:spin Ja, det er klart! Skal vel ikke si noen selv akkurat nå, da jeg teller kroner for hver mil;P Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg