dynaBel Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 noen som vet om eier av denen bilen er på forumet? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du søker forresten etter bilen,ikke dens eier... Men siden du har funnet dette bildet på Nettby,hvorfor spør du ikke søsteren hans? ? Klippet fra Nettby: Bilen til brodern :) For tida 300 hK i den, men skal bli meir etter hvert :) Fikk kjør den når æ va i Stavanger ^^, Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er det denne som pleier å stå ved Esso (?) på Sola enkelte ganger? Mener den var hvit i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 kjenner forrige eier,desverre ikke nye eieren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hvis det er denne som går i harstad nå, så kjenner jeg dama til eieren gådt ettersom jeg jobber med henne:) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 er ikke min den der. men ganske lik såm den,men pene felger har han:) voivoi nån så kjenne dama mi hehe. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg