Kastel Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har kjøpt en bil tildama 240 86 mod aut , ein en eigersbil fra 1986 -2007, En gamal mann som har hatt den å vært veldi påpasselig å bilen har stått i garasje i heile sitt liv å kun vært på volvo verksted å der har vært vært service på den til 2005 "aldri røykt i en gang :P Må bare skryte hehe" 170 000km. Men over til problemet å det er at bilen er vanskelig å starte om morgenen i dag brukte vi 10 min før den gjekk sjikkelig måtte holde inne gassen å choken. Er der noe kaldstart dyse eller noe på b230aen? eller noe anna jeg kan sjekke?Har selv hatt en god del 240ier med a motor som har startet uansett hvor kaldt det er uten problemer.Selv har jeg en b230k som startet i dag uten problemer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ikke noe kaldstart dyse på a motor. Forgasser der vettu. Har vært borti problemet før. Da byttet jeg tennplugger og justerte CO'n. hvis den er for lav så vil du få vanskeligheter med å starte bilen i litt kald vær. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Sjekk gasseren din da, pell den litt fra hverandre, sjekk at den har olje, og at alle slanger er tette og fine. Burde gå fint med full choke når du starter, det bruker jeg alltid når den er kald. Starter som regel etter 2-3 sec da. Få sett på gasseren og justert den hvis nødvendig. Burde hjelpe på det. Sjekk også plugger, luftfilter m.m. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har åpnet gasseren byttet membran å nål å sånt men var forsatt samme elendigheten:S Plugger å pluggleddninger byttet\ luftfilter så det neste blir vel å se på co en:S Men inn i en sånn logg bok så følgte med bilen så sto der : Bilen er vansklig å starte når den er kald å sist gang vart den en jording.. En besjed han hadde skrevet til volvo. Noen ider om hva slags jording ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Volvo-motorer har en rar sykdom hvis de får dårlig jording! Ville oppgradert stort sett alt hvis jeg var deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er problemet det at bilen ikke starter, eller er det at bilen starter men ikke vil gå bra på tomgang? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 plugger. rotor, fordeler og kabler er i orden? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har du prøvd å stille på tomgangsskruen på innsuget ditt? Jeg hadde det samme problemet, og har det egentlig enda (da skruen min er knekt). Jeg choker, og kjører første km med choke, så slipper jeg at motoren dauer hver gang jeg må stoppe! :P Sjekk jordingspunktet ved batteriet også da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg