Gå til innhold

Burde vi også få til noe som svenskene klarer? Cityrace!

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

Synd vi ikke har de samme vei standerne som de har...! :(

 

Trenger jo ikke noe mere enn en 500 meter lang strekke, og slike er det vel ikke helt umulig å oppdrive rundtom på østlandet.

 

Men en ting jeg likte godt med den gruppen er strategien og reglene. Hvis du skal få info om møtested skjer dette via SMS, og KUN de som skal kjøre får meldingen. De kan si det til maks ett par venner som også kan komme, og på den måten slipper de "farbror blå" på oppmøtet også.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt dette er allerede på tapetet å har blitt vurdert... skulle noe sånt bli i regi av oss i Bilforumet vil det heller skje på bane en på veistrekka da under skikkelige omstendigheter.....det var ord om oss fra oss....

 

til dere andre kan jeg bare si: gjør hva faen dere vil :D

 

bare meld i fra på forumet om det skjer no å legg gjerne ut linker til video og bilder om resultatet.....

 

som vanlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Trenger jo ikke noe mere enn en 500 meter lang strekke, og slike er det vel ikke helt umulig å oppdrive rundtom på østlandet.

 

Men en ting jeg likte godt med den gruppen er strategien og reglene. Hvis du skal få info om møtested skjer dette via SMS, og KUN de som skal kjøre får meldingen. De kan si det til maks ett par venner som også kan komme, og på den måten slipper de "farbror blå" på oppmøtet også.

 

I norge kaller man slikt Organisert kriminallitet....! :(

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere har rett beggo to Marius og Håkon A.

Synd Norge har blitt som det har blitt...

 

Men er det noen andre som leser dette som har lyst il å arrangere noe lignende? Faen, fikk så lyst til å være med på noe slikt når jeg så de filmene derfra at jeg nesten fikk vondt inni meg! :D

 

Men sånn ellers, kara på http://www.shellsangels.net/ holder faste treff hver onsdag. Er det noen faste treff som arrangeres hver uke eller noe lignende her på østlandet også? Strømmen f.eks., er det bare tilfeldige treff der, eller holder dere det fast hver helg eller noe?

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare nå og da...etter som folk her på forumet roper ut ''nå er det treff''

 

man må lissom henge her skal man få med meg seg sånt...vi hadde fast treff før. men det har dabba av. skal vi lage noe fast noe nå så blir det nok på strømmen da det er et skikkelig rånersted fra før.

 

jeg synes det er mer morro når jeg kan gå inn på forumet å lese ''alle kom på strømmen''

 

i stede for ''nå er det eks onsdag...i dag er det treff''

 

blir litt mere spennende sånn som nå... :D

 

 

var min mening i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

bare nå og da...etter som folk her på forumet roper ut ''nå er det treff''

 

man må lissom henge her skal man få med meg seg sånt...vi hadde fast treff før. men det har dabba av. skal vi lage noe fast noe nå så blir det nok på strømmen da det er et skikkelig rånersted fra før.

 

jeg synes det er mer morro når jeg kan gå inn på forumet å lese ''alle kom på strømmen''

 

i stede for ''nå er det eks onsdag...i dag er det treff''

 

blir litt mere spennende sånn som nå... :D

 

 

var min mening i hvertfall

 

Spennende er det ja kanskje, men da er en avhengig av forumet hele tiden. Og hvis faste treff arrangeres, kan ryktet spre seg, og bli treffet blir større og større, slik de shells-angels-karene får til...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel blå er da et problem der borte, polisen vet at dette skjer, ca når det skjer og hvor. For streetracerene pleier å ha faste plasser å kjøre på. Era og jeg snakket med noen Poliser i Västerås i pinsen, og de hadda da akkurat vært på jakt etter streetracere, og tatt en eller to av dem.

Og en ble målt til over 100 i 50 sona, men klarte å stikke av. Polisene banna litt da.

 

Pol10 er ikke så dumme som vi ønsker at de var. :rolleyes:

 

Noe å tenke på, for de som tenker på Unlegal Streetrace??

 

Dette var mitt bidrag i saken.....

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite eksempel på pol10'ets "ettereting" så var det treff på strømmen på fredag som var. Vi avtaltes her i forumet og møtes der oppe på strømmen i 21.00 tiden. klokken 21.15 rulla første pol10 bil forbi ! :rolleyes:

 

lurer på hvordan de fikk vite om det jeg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra de filmene fra Cityrace synes jeg det ikke så så veldig spennende ut egentlig. Kjøre fort fra en plass til en annen kan man jo gjøre når som helst. Men å samle flere fete biler hadde jo vært fett.

Har jo vært mye snakk om 'cruising' (UK stil) med utgangspunkt fra Strømmen i det siste og har vel blitt litt greier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår