volvo264 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har bejynt å bli passe lei den multilink akselen på 760en min. spiser lager, dårlig med senkefjærer osv.. vill no ha vanlig stiv aksel, og senkesett med tuv.. noen som har ein framgangsmåte på hvordan bygge om..er de plug and play, eller må noe kappes å sveises?? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har bejynt å bli passe lei den multilink akselen på 760en min. spiser lager, dårlig med senkefjærer osv..vill no ha vanlig stiv aksel, og senkesett med tuv.. noen som har ein framgangsmåte på hvordan bygge om..er de plug and play, eller må noe kappes å sveises?? Dette har jeg gjort flere ganger,og mitt første tips er at du må skaffe deg en donorbil Det må nok kappes og sveisen,fordi du mangler festet i bakkant til "ufobraketten" som holder momentstagene samt at en mangler festet til tverrstaget bak. bensintank med armatur og fester,mellomaksel ovs må ogå byttes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Dette har jeg gjort flere ganger,og mitt første tips er at du må skaffe deg en donorbil Det må nok kappes og sveisen,fordi du mangler festet i bakkant til "ufobraketten" som holder momentstagene samt at en mangler festet til tverrstaget bak. bensintank med armatur og fester,mellomaksel ovs må ogå byttes.. donor bil har eg mykje å velge i. ein 940 og ein 740.. den såkalt "ufobraketten" den vart ett nytt namn for meg. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 donor bil har eg mykje å velge i. ein 940 og ein 740..den såkalt "ufobraketten" den vart ett nytt namn for meg. Kan også kalles "verdens-dårligste-patent" for å forhindre at akslingen vrir seg.skjønner? Er jo ikke så mange stag å velge i der bak som som har en elendig festeanordning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kan også kalles "verdens-dårligste-patent" for å forhindre at akslingen vrir seg.skjønner? Er jo ikke så mange stag å velge i der bak som som har en elendig festeanordning. aaha, ja sjønner..da er eg med ijenn..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Det er bra.hehe er en del jobb dette men det er fort gjort når en har alle delene..er de brakettene som mangler som gjør det til en drittjobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er bra.hehe er en del jobb dette men det er fort gjort når en har alle delene..er de brakettene som mangler som gjør det til en drittjobb. ja okej, sjønner.. får tenke på å bygge om når eg har go nokk tid Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg