StrepsilS06 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Vurderer å kjøpe Pioneer TS-WX206A. Noen som har testet den? http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-WX206A/index.html Ps. JA, jeg har søkt før jeg la ut spørsmålet. (Noen som absolut skal spørre om det :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Sto en sånn i bilen som en kompis kjøpte i sommer.... hørtes ut som en 6,5" i en pappeske... nesten ;) Vet jo ikke hva du er ute etter, men den der ville jeg ikke brukt penger på... Og for 3000,- så for du mye som er bedre... kan få 2stk 15" cerwin vega i kasse av meg til den prisen, hvis du har god plass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrepsilS06 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Planen var at den ikke skulle ta så stor plass. Kjøpte den (fikk den tross alt for 1000,-) så da var det ikke no å tenke på. Synes den spiller bra nok til min bruk ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg