Jon Arne Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hei.. Lurer litt på hvordan man kan få senka en 66 rekord. Bladfjærer bak sådan:/ Fram er det fjærer,så der går jeg ut ifra at det er bare å kjøpe senk å plassere inn,hvilke fjærer passer 66` da? Håper på svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det enkleste er å tappe ut litt luft av dekkene. Kan senke 20-30 mm med det. Noe mer syns jeg ikke en gammal Rekord skal senkes. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Blir fort tyngre på rattet da,å som den ikke er tung nok fra før!? :) hehe. Bare lurt jeg,aldri vært borti bladfjører før. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei.. Lurer litt på hvordan man kan få senka en 66 rekord. Bladfjærer bak sådan:/ Fram er det fjærer,så der går jeg ut ifra at det er bare å kjøpe senk å plassere inn,hvilke fjærer passer 66` da? Håper på svar:) Bladfjærene bak så kan man sette inn blokker som hever feste på bladfjæra. Billigst å lage selv men kan også kjøpes hos Pedersen Racing. Ikke lovlig da seff.:idea: Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 som hever festene? blir den ikke høyere da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 som hever festene? blir den ikke høyere da? Festene sitter oppå bladfjæra. hever man dem så blir bilen lavere. Må tenke litt omvendt:uhhmmwhat?: En annen mulighet er å få smidd om bladfjærene. Da blir den stivere også. Koster ca 500 per side. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ah,akslingen ligger oppå fjærene.. 500 pr side var en overkommelig pris det,hvor får man gjort det da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost Criminal Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 kapp en runde forran, og ta av et blad bak. Siter Den som ingen ferarri har, Får lade Bmw med bar. ------------------------ 92 Bmw E36 325 91 Kort Paejero 3000 00 Volvo V70 2,4T AVD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Tar opp denne igjen jeg, da jeg sliter med dette selv, dog på en Voyager, men samme prinsippet. Her ligger bladfjæra over akslingen, så braketter utgår tipper jeg, men jeg ser at du er fra Østfold Jason940, så er det noe sted her i østfold jeg kan få smidd de? Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg