buskmann Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Bare kødda ... Men trenger litt mer trafikk i Rolls-Royce-forumet her, så det er bare å svare i denne tråden. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Tok bilde av en i Hollywood: Lurer på hvem kjent person der er som eier den? Ellers har jeg lite å komme med, bortsett fra at den stod på Enebakkveien og ble mer og mer rusten med åra, syns jeg synd på. Om det ikke var en jaggis da... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Rolls minner meg på Hjartet på rette staden der de leide en Rolls for å være sammen med de rike fålka. (var fyllesyk å hadde ikke noen annen kanal å se på) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ja den hvite ja Nicdev. Irriterte meg noe sinnsykt. Sikla på den vær gang jeg skulle til siggerud. Snakk om å la en bil forfalle. Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ja den hvite ja Nicdev. Irriterte meg noe sinnsykt. Sikla på den vær gang jeg skulle til siggerud. Snakk om å la en bil forfalle. Stod der under hele min oppvekst, husker ikke om den står der lengre, sikkert rusta bort.. Er du fra Siggerud eller? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hehe nei den er borte nå.Er fra Oslo men hadde slekt på Siggerud når jeg var yngre. Var vel der omtrent hver helg. Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er Bently statusmessig hakket over Rolls-Royce? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Er Bently statusmessig hakket over Rolls-Royce? Hmm. Neh. Heller Rolls. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hehe nei den er borte nå.Er fra Oslo men hadde slekt på Siggerud når jeg var yngre. Var vel der omtrent hver helg. er den borte nå??? syntes den stod der for ikke mange ukene siden jeg?! Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Den rollsen som sto/står på siggerud var mitt første "møte" med en rolls:p Når vi har feira julaften hos tante, kjørte vi alltid forbi der, så det er jo nesten trist hvis den er borte :P Ellers så jeg en Rolls i London i fjor med 2 store skjermer i baksetet, dekka hele ryggen på forsetene :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Regner med at du tok dette bilde rodeo drive? Vet hvem som eier denne bilen Bijan (The House of Bijan) at 420 Rodeo Drive. Tok bilde av en i Hollywood: Lurer på hvem kjent person der er som eier den? Ellers har jeg lite å komme med, bortsett fra at den stod på Enebakkveien og ble mer og mer rusten med åra, syns jeg synd på. Om det ikke var en jaggis da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRSS79 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Bare kødda ... Men trenger litt mer trafikk i Rolls-Royce-forumet her, så det er bare å svare i denne tråden. Jeg kjøpte meg faktisk en Silver Shadow '72 i juni :-) Kom over en til en fornuftig pris og klarte ikke å la være. Jeg angrer ikke ett sekund. Selv om bilen ikke er i 100 % stand er den helt vanvittig moro å kjøre. Håper og tror at min sønn på 2 år også vil få glede av bilen når han blir gammel nok - selv om rust dessverre ser ut til å blir et problem etterhvert. Siter 2004 Audi A4 1.6 2001 VW Golf 1.9 TDI 1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg