Selv Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei. Er det noen som vet hvor man får tak i en slik svart grill til en cooper s? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er en helt vanlig aerogrill, du får den nok hos alle bmw-forhandlere, hvertfall alle de som selger mini:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Selv før face-liften også? Jeg får ta å ringe Autozentrum å sjekke da. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe krompakke til interiøret? Tror de selger det på Autozentrum, men det koster sikkert skjorta! Noen som vet noen bra nettsider å kjøpe fra? Dersom jeg kjøper fra utlandske nettisder må jeg ikke betale mye i mva. frakt etc.? Har forøvrig Cooper S! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Her har de noe iallefall. http://www.chromebits.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei. Er det noen som vet hvor man får tak i en slik svart grill til en cooper s? Dersom du ikke har funnet ut av dette, kan du bestille den svarte grillen her for en billig penge. Jæger i Bergen tok ca 15000 kr for komplett Aerokit (front/bakfanger + sideskjørt) + ca 5000 kr i montering. Ser du kan få komplett aerokit fra USA for ca 1200 dollar (1200 x 5,5 + frakt + 25% mva + fortolling = ca 10 000 kr. Men da må du lakkere i tillegg. Ergo ikke så mye å spare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg