wacman Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg er på jakt etter en M-frontfanger til E39 med lyktespylere og tåkelys. Kan kjøpe det gjennom koed.dk,men det var så jalla varer mye av det de hadde. Noen som har en fanger liggende? Jeg er forresten ny her, er det noen "bruksanvisning" for å jazze opp profilen en smule? F.eks. få med hva slags bil jeg har,etc... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ta kan du jo titte på schmiedmann.no! de har M fangere med og uten spylere osv! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg er på jakt etter en M-frontfanger til E39 med lyktespylere og tåkelys. Kan kjøpe det gjennom koed.dk,men det var så jalla varer mye av det de hadde. (pluss at jeg vet de selger stjålne deler...) Noen som har en fanger liggende? Jeg er forresten ny her, er det noen "bruksanvisning" for å jazze opp profilen en smule? F.eks. få med hva slags bil jeg har,etc... Jeg vil gjerne vite hva du vet om det du hevder her. Å påstå at en seriøs delegrossist som KOED selger tyvegods er på kanten drøyt! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 vil gjerne høre det samme som doktoren over her.. Dessuten.. å få tak i en brukt slik front er så å si nesten umulig.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har ALDRI hørt dette om koed. Tviler på at et så stort firms har behov for å selge stjålne deler... Synes påstanden er drøy, og synes at slikt bør dokumenteres før det legges ut på nett. Mine erfaringer er at koed er et meget seriøst firma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 wacman har tydeligvis ikke særlig hold i sine påstander, dårlig med svar her :) Overraskende? Nei. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har ikke gs-bildeler a? seriøst eller ikke...varme seriøse firma er vel ingen bombe...moderator her var biltjuv også en gang så ingen ting er overraskende... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg vil gjerne vite hva du vet om det du hevder her. Å påstå at en seriøs delegrossist som KOED selger tyvegods er på kanten drøyt! En kollega her på jobben er dansk BMWmekaniker, det er derfra jeg har det. Biler som er stjålet i distriktet rundt Ålborg har visstnok av og til funnet raka vegen til koed*s nettbutikk for brukte deler. Men det var ikke meningen å sette sinnene i kok her... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 wacman har tydeligvis ikke særlig hold i sine påstander, dårlig med svar her :) Overraskende? Nei. Det var da voldsomt da! Har du eierinteresser der eller er du bare litt over gjennomsnittet full av "rettferdig harme"? Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg