Gå til innhold

Senk.no

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte demper og senkesett på senk.no 22. september, så bekreftet de bistillingen min 24. september, og den 28. september sa de at de skulle sende det, eller den 1. oktober. Det skulle ta 3-4 dager og sende det, og nå er det den 12. oktober. De svarer ikke på mail, om hvor det blir av. Noen som har handlet fra denne plassen før? Syns det virker litt useriøst, når de ikke svarer på mail og ikke er det noe tlf. nr. til de. ikke vet jeg, vil hørre hva dere har og si.

mvh.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, en nettbutikk bør prioritere å svare på e-post!

Tok et lite søk for deg:

Senk.no ser ut til å ligge under Norsk Bildelesenter AS

(Ut i fra org. nr.)

Tlf: 32854040

Brreg.no

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;jsessionid=HPHN1VkZQJsx2Xdvjy0Cz1ZhCzNWDSpvcM1ff1GQDkqtf0DJfqSD!-1902544064?orgnr=958911157

Mvh

Roy

2009 Jaguar XF 2.7 V6 Twin Turbo

2014 Citroen C1 (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VolvoRoy: Takk, da vet jeg at det iallfal er seriøst.

junjun: Oki, da får jeg vente litt til, nå har det gått 1 uke og 1 dag, så får vi se imorgen eller noe. Fikk du sporingsnummer? For det kunne jeg tydeligvis ikke få.

Bil nå:

Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3"

x-biler:

Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod.

Audi 80 85mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VolvoRoy: Takk, da vet jeg at det iallfal er seriøst.

Seriøse er de så absolutt ikke..

Men da veit du værtfall om en som har fått varen han bestilte:thumb

Kjenner til den svare på mail raskt når man har spørsmål om pris osv. Men etter man har betalt så blir det helt stille.. Går ikke an å drive sånn...:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider