Gå til innhold

Felger, bare å kaste eller ?

Ranger emnet

limE - Toledo

Anbefalte innlegg

Hei. På min nyeste bil var org. felgene med, men disse er %#¤%! stygge.. de har fått noe på de som enten er brent fast eller så er det lakken som har gått heden..

Orker ikke å lære meg å laste opp bildene opp til forumet så legger de som lenke.. Gjerne legg de opp på bilforumet de som kan det =)

Bilder:

http://dump.no/files/aa35e7b6e6e2/DSC00047.JPG

http://dump.no/files/aa35e7b6e6e2/DSC00048.JPG

http://dump.no/files/aa35e7b6e6e2/DSC00050.JPG

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk på bilde ikonet som er over feltet hvor du skriver, da kan du lime inn linken til bildene.

Ser ut som lakken ha gått til helv****. Men sjekk selv, prøv å skrap forsiktig med negla og se om du får vekk belegget.

Men hvis lakken er vekk. Så må felgene sand/glass blåses og lakkes på nytt.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der har jeg sett før. så å si alle amerikanske biler har det problemet. dem har droppa rust grunning så når bilene blir kjørt på salt i norge så oksiderer aluminiumen og så flasser lakken av..

ved siden av jobben min så driver en kar med alle reklamasjonene på amerikanske felger. han får bare 2-3hundre felger i slengen som han sandblåser og pulverlakkerer..

mener å huske at han er veldig billig.. 400kr felgen tror jeg det var.. med kvitering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dette kan godt stemme det du skriver mazdathor etter som bilen er amerikansk og har ruslet og gått nede omkring oslo.

Men et siste spm. øker det verdien på bilen min å fikse felgene igjen ? ellers kan jeg jo bare kjøpe meg splitter nye felger til den...

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det vil øke verdien. Pga av de som ønsker en amerikaner har lyst på noe originalt amerikansk. Jeg mener den dag i dag at en ferrari, porsche, mustang, camaro etc etc ser bedre ut med de originale felgene og at dem bilene som har de originale felgene som ser ut som nye stiller i en helt annen kategori.

Jeg ville anbefalt at du ordner dem. Evt få dem chromet eller polert.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider