oletider Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hva må eventuelt gjøres får å få den på? takekr får svar Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 det blir litt breit. titt i noen tråder her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 klokka passer vel går jeg utifra... men tror ikke du bør ha på ei heil ascona bakaksling, blir litt bredt som sagt:P Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 er vell 7cm breiere viss jeg ikke husker feil, men få på et par breddere så blir det perfekt Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hvis den er like brei som manta b akselen så er det vel 7cm ja. Har det på min kadett sammen med golf hjulbuer. Bra det. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 -Supraguy- skrev: Hvis den er like brei som manta b akselen så er det vel 7cm ja. Har det på min kadett sammen med golf hjulbuer. Bra det. :) :idea: Mene og huske at man må flytte fjørskålan litt inover.. Eller prate æ bare mannskit nu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Stemmer det ja. Tror det var rundt 2 cm på hver. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hadde en kadett c med volvo motor som jeg monteret ascona b bakaksling på.det einaste eg måtte gjør hva og kort inn panderstage litt. den passa perfekt ellers.. den bir 3cm breier på kvær side målte vi..hva mye i tvil på dette før eg kjøpte og montere denne akslingen men gjor det nu og det passa fint Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg