opasb Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Som topic sier, noen som vet hvor mye en mercedes benz 300tdt med manuellgir har lov og dra tung tilhenger med brems? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Det kommer jo ann på om du har fått den godkjent inntil maksgrensa? Det skal vel stå i vognkortet, skal det ikke det? Jeg gidder ikke gå ut å se hva som står i vognkorte til 240TD'en vår nå men, jah. Jeg regner med clutchen på 300TDT er like sterk og dermed tåler like mye. Jeg er bråkjekk og sier du sikkert kan dra 1650 utifra hva jeg husker er vekta på bilen, men jeg tar ikke ansvar om det får konsekvenser hvis du foretar deg noe utifra dette utsagnet=P Uansett vi har fått godkjent en Omega 3000 som veier 1460 kilo til 1700 kilo med brems. Og vi har kjørt rundt med lift på 2600 kilo bak 240TD'en så;) Tviler på bilen svikter hvis ikke snutefaen gir deg trøbbel;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 okei, nei har ikke sånn bil ennda. men lurer på om jeg ikke skal ha meg noe sånnt til sladdebil på vinteren og dra bilcrossbilen på sommeren rundt om kring på løp :P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Med mindre du har bil som veier 1.5tonn og henger som veier .5 til så tror jeg du skal kunne kjøre lovlig jah;) Den funker godt til sladdebil ihvertfall;) Kickdown sender deg rett i en go og brei sladd=D Funker faktisk med 2 gir på 240TD'en å legge brei om du virkelig vil. Også er den fin å sladde med, det sier veldig klart ifra før den slepper helt, er lett og kontrollere, og er veldig lett å få inn igjen. Jeg fikk sleng på den i 85-90 med bilen som 16 åring og jeg lever enda, det sier vell sitt om hvor lett man tar den inn igjen=D Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg