Gå til innhold

Stereo i Golf II :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

hmm, har tenkt og bruke ca 10-15k så ... + at jeg får det MYE billigere gjennom onkel...

Men ett spørsmål... har disse høytalerne allerede i bilen.. Men veit ikke hva dem heter...

er av typen JBL ... Noen som kjenner eksakt model ?

hoytalere.JPG

Veit a faen om dere får sett noe spes der ass... Men får hive opp noen nye bilder i morra el.

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by mr-smith

det der er JBL Decade, slik jeg har fått med meg har navnet blitt endret til JBL T595 Limited.

Dette er det råeste du får av 6*9" , kobl på en grei forsterker å du har bra lyd :)

Er du 100 % sikker på at det er de ? Jeg har bare kobla dem rett til spiller'n og får ikke kjørt dem no i det hele tatt... Men og få på en ålreit forsterker hjelper MYE ?

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

hmm, har tenkt og bruke ca 10-15k så ... + at jeg får det MYE billigere gjennom onkel...

Men ett spørsmål... har disse høytalerne allerede i bilen.. Men veit ikke hva dem heter...

er av typen JBL ... Noen som kjenner eksakt model ?

hoytalere.JPG

Veit a faen om dere får sett noe spes der ass... Men får hive opp noen nye bilder i morra el.

OM det er de ekte JBL Decade, så fortjener de mye mer kraft enn en sur spiller klarer å gi. (4x50w, my ass).

Nei. Prøv dem på en skikkelig forsterker, så blir det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Er du 100 % sikker på at det er de ? Jeg har bare kobla dem rett til spiller'n og får ikke kjørt dem no i det hele tatt... Men og få på en ålreit forsterker hjelper MYE ?

Personlig er jeg ikke så veldig begeistret for 6x9 elementer, men JBL T595 (decade) er nok et av de bedre, men vil nok trenge en forsterker for å yte sitt beste. Man må huske på at en integret forsterker som sitter i spillere ikke er god nok for å drive elementer godt nok. Da må elementene være serdeles lettdrevne. Dem har rett og slett ikke strømforsyning nok og derfor manglende headroom, til å yte nok når det behøves.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

w0h0, fant ut at jeg hadde 2 gamle 3,5" høytalere liggende i garasjen... Dem satt i en mercedes og var såvidt brukt ... Burde jeg kjøpe nye ell bare bruke disse som frontsett ?

Som en hovedregel bør du alltid ha de beste høyttalerne forran i bilen. Dette for å oppnå det beste lydbildet.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider